יום שישי, 17.05.2024 שעה 17:02
לוח משחקים
  • אטאלנטה
  • רביעי, 22/05, 22:00
  • באייר לברקוזן

אתלטיקו, מארסיי ולאציו העפילו לרבע הגמר

ליגה אירופית: החבורה של סימאונה שייטה לשלב הבא עם 1:5 ענק על לוקומוטיב ו-1:8 בסיכום. הצרפתים התפרעו, מאבטח נדקר בצוואר. בילבאו וקייב הודחו

|
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים (רויטרס)
שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים (רויטרס)

אתלטיקו מדריד עשתה הערב (חמישי) את המוטל עליה והעפילה לרבע גמר הליגה האירופית אחרי 1:5 על לוקומוטיב מוסקבה ו-1:8 מחוץ בסיכום שני המפגשים בשמינית הגמר. החבורה של דייגו סימאונה המשיכה את הכושר הפנטסטי ורשמה ניצחון שלישי ברצף בכל המסגרות. בצד הפחות מעודד עבור הספרדים, פליפה לואיז נפצע והוחלף בדקה ה-62, אחרי שירד מכר הדשא רק בעזרת אלונקה.

הקולצ’ונרוס פתחו טוב יותר את ההתמודדות ועלו על לוח התוצאות כבר בדקה ה-16 כשאנחל קוראה קיבל את הכדור מקוקה, חתך לתוך הרחבה ובבעיטה מדויקת לפינה נעצר רק ברשת של אנטון קוצ’נקוב. הרוסים לא אמרו נואש ואחרי ארבע דקות בלבד (20), מאצ'יי ריבוס איזן בתום תרגיל נהדר מקרן קצרה.

כל שערי המחזור ה-28 בליגה הספרדית

את המחצית השנייה החבורה של סימאונה פתחה בצורה נהדרת וסאול ניגס (47) כבש בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה אחרי בישול של לואיז מצד שמאל של ההתקפה. המארחת עוד שלחה הרבה שחקנים קדימה על מנת להשיג שער של כבוד לנגד הקהל הביתי, אך פרננדו טורס כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-65. הספרדי לא עצר והשלים צמד חלומי כעבור חמש דקות בלבד (70), כשכבש בבעיטה שטוחה מתוך הרחבה הודות לכדור עומק נהדר של קוראה.

אנחל קוראה חוגג (רויטרס)אנחל קוראה חוגג (רויטרס)

קוראה הנהדר סידר את החמישי לגריזמן אחרי שהקפיץ מעל שחקן יריב בתוך הרחבה והעביר כדור רוחב מדוד מצד שמאל היישר אל רגליו של הצרפתי שלא התבלבל. זה היה ניצחונה ה-11 של אתלטיקו ב-12 משחקיה האחרונים, בהחלט מדד מצוין לתקופה החלומית שעוברת על האדומים-לבנים של סימאונה. הקולצ’ונרוס ינסו להמשיך את התנופה המרשימה מול ויאריאל ביום ראשון הקרוב.

דינמו קייב – לאציו 2:0 (3:2 בסיכום)

אחרי ה-2:2 באיטליה, הנשרים הגיעו לקייב בידיעה שהם חייבים להבקיע ובדקה ה-23 זה גם קרה. לוקאס לייבה הברזילאי התרומם גבוה ונגח את השער הראשון במשחק. בדקה ה-83 סטפן דה פריי סגר את הסיפור ושלח את האורחים לרבע הגמר. אחרי ארבעה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון, לאציו רשמה “וי” ענק במסע אל עבר התואר והגעה לליגת האלופות. המארחת תתרכז בליגה המקומית.

שחקני לאציו (רויטרס)שחקני לאציו (רויטרס)

אתלטיק בילבאו – מארסיי 2:1 (5:2)

ה-1:3 בצרפת גרם לצרפתים להגיע מלאי ביטחון לספרד וזה היה ניכר גם על הדשא. למרות שבילבאו הייתה צריכה 0:2 כדי לעלות שלב, דווקא האורחת הייתה זו שעלתה ליתרון כפול ולמעשה לא השאירה לבאסקים שום סיכוי. בדקה ה-37 דימיטרי פאייט הוכשל ברחבה וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה. בילבאו המשיכה להסתבך ובדקה ה-52 לוקאס אוקאמפוס קבע 0:2 מדהים. איניאקי וויליאמס הצליח לצמק בדקה ה-74, אך שתי דקות לאחר מכן אריץ אדוריס הורחק בצהוב שני.

שחקני מארסיי חוגגים עם פאייט (רויטרס)שחקני מארסיי חוגגים עם פאייט (רויטרס)

בתוך כך, אוהדי מארסיי התפרעו בסן מאמס ופצעו שני מאבטחים לפני תחילת המשחק, כאשר אחד מהם בן 57 נדקר בצווארו, והם הובהלו לבית חולים. כזכור, באותו אצטדיון מת שוטר ספרדי כתוצאה מהתקף לב בתוך התפרעות אוהדי ספרטק מוסקבה. לאחר מכן, בתוך האצטדיון, הם הדליקו אבוקות ביציעים.

זניט סנט פטרסבורג – לייפציג 1:1 (3:2)

אחת המועמדות העיקריות לזכייה, וזו שכזכור הדיחה את בני יהודה במוקדמות, סיימה את דרכה מוקדם מהצפוי. אחרי ה-1:2 בגרמניה, הגרמנים הגיעו לרוסיה במטרה לא לספוג, אך בדקה ה-22 אף הצליחו לכבוש, כשז'אן קווין אגוסטין כבש מקרוב. הרוסים, שהיו חייבים שני שערם כדי לכפות הארכה, הצליחו לחזור למשחק בדקה ה-46, כשרגע לפני המחצית, סבסטיאן דריוסי השווה מהאוויר. למרות זאת, הקבוצה של רוברטו מנצ’יני לא הצליחה להשיג את המהפך ותראה את שאר המפעל מהבית. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */