שתף קטע נבחר

קרויף: "מי שחושב שרק מכבי ת"א וב"ש פייבוריטיות לאליפות לא מבין כלום"

מאמן הצהובים התייחס לפערים הקטנים בין ארבע הראשונות רגע לפני הפלייאוף. לקראת המפגש נגד הפועל חיפה בראשון (21:00): "כמו גמר". ההולנדי הדף את השמועות על כך שימונה למנהל הטכני של הנבחרת: "מתרכז בקבוצה שלי"

אחרי סיבוב שני מצוין (סיימה כאלופת הסיבוב), מכבי תל אביב תחל ביום ראשון (21:00) את הפלייאוף העליון בבית נגד הפועל חיפה. הצהובים, שמדורגים במקום השלישי, יקוו להמשיך ולהתקרב להפועל באר שבע במקום הראשון ואולי אפילו לעלות לפסגה במידה שהאדומים יפסידו לבני יהודה, וגם בית"ר ירושלים תמעד נגד מכבי נתניה.

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

"זו יריבה קשה שנותנת עונה מצוינת", אמר ג'ורדי קרויף במסיבת עיתונאים לפני ההתמודדות. "שתי הקבוצות קרובות אחת לשנייה, וזו תחרות רצינית. יש לי כבוד גדול אליהם, כמו כל משחק גם זה יהיה גמר". על העובדה שקבוצתו הביסה את הפועל חיפה במפגש הקודם 0:4, והאם יהיה לזה קשר למשחק הקרוב, אמר קרויף: "אולי ניר קלינגר יעשה משהו שונה במשחק. עם כל הכבוד אליהם, אנחנו מנסים לשפר את המשחק שלנו ולשם יילך הפוקוס. לא חושב שיהיה קשר בין המשחקים".

 



קרויף טוען שאיבוד הנקודות נגד הפועל רעננה ומ.ס אשדוד בשבועות הקודמים לא ישפיע על יכולת הקבוצה בפלייאוף: "מה שקרה לנו לפני שבועיים הוא בעבר, ואנחנו צריכים לשים את זה מאחור. האנרגיה שלנו במשחק האחרון נגד מכבי פתח תקווה (0:2) הייתה מצוינת, וזה מה שננסה לעשות נגד הפועל חיפה".

 

ההולנדי מסכים שהפלייאוף העונה קשה מהעונות הקודמות: "הפלייאוף יותר צמוד, אפילו שוויוני. מול אף יריבה אתה לא יכול להגיד שתשיג שש נקודות בטוחות". קרויף לא חושב שמכבי תל אביב והפועל באר שבע הן היחידות שייאבקו על האליפות העונה: "אנשים שאומרים את זה לא מבינים יותר מדי בסטטיסטיקה, אולי קשה להם לראות את ההפרש בין המקום הראשון לרביעי. כל קבוצה במקומות האלה היא מועמדת לאליפות. זה ממש לא רק מכבי תל אביב והפועל באר שבע".

 

ג'ורדי קרויף במסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב (צילום: עוז מועלם)
ג'ורדי קרויף במסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב(צילום: עוז מועלם)

 

לסיכום הדף קרויף את השאלה על האפשרות שימונה למנהל הטכני של הנבחרת אחרי שפורסם כי נפגש עם חיים רביבו, אחד מחברי ועדת האיתור של ההתאחדות: "אני רק חושב על המשחק והקבוצה שלי, זה ששתיתי קפה עם חבר ותיק זה עסק שלי".

 

דור פרץ, שנמצא בכושר נהדר, אמר: "זה המאני טיים. אנחנו מתייחסים לכל משחק כאילו הוא הכי חשוב וחייבים לנצח בו". הקשר האחורי, ששיחק בהפועל חיפה בעונה שעברה, הוסיף: "יש חומר אנושי איכותי מאוד בהפועל חיפה ושחקנים ברמה גבוהה, אין סיבה שהם לא יהיו בפלייאוף העליון. הם חזרו למקום שמגיע להם להיות בו". על כך שהוא מקבל לא מעט קרדיט מקרויף בתקופה האחרונה כקשר אחורי, הוסיף פרץ: "התפקיד הזה יושב עליי טוב, אני שמח שאני בהרכב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'ורדי קרויף
צילום: עוז מועלם
מומלצים