שתף קטע נבחר

הארי קיין יחזור לאימונים בעוד חודש

אחרי שלל דיווחים סותרים על מצבו, הוציאה טוטנהאם הודעה רשמית ומסרה שהחלוץ יחזור לפעילות בעוד חודש. יחמיץ את משחקי הידידות של אנגליה נגד איטליה והולנד, אבל אמור להיות כשיר בזמן למונדיאל

התמונה לגבי חומרת פציעתו של הארי קיין התבהרה ובהודעה רשמית של טוטנהאם היום (רביעי) נמסר שהחלוץ המצטיין יעדר מפעילות במהלך החודש הקרוב ולאחריו ישוב בהדרגה לאימונים. כזכור, קיין נפצע בקרסול במהלך הניצחון 1:4 של טוטנהאם נגד בורנמות' ביום ראשון ונאלץ לרדת מהמגרש במהלך המחצית הראשונה.

 

בהודעת המועדון נמסר כי השחקן היה אמור לעבור אמש (שלישי) צילום, אך מכיוון שעדיין סבל מנפיחות בקרסולו לא ניתן היה לערוך את הבדיקה. היום מצב קרסולו השתפר והצילום נערך.

 

באנגליה נושמים לרווחה. הארי קיין (צילום: getty images) (צילום: getty images)
באנגליה נושמים לרווחה. הארי קיין(צילום: getty images)

 

דובר המועדון מסר: "הבדיקות הרפואיות אישרו שהארי קיין אכן סובל מנזק ברצועות קרסולו הימני ואנחנו מעריכים שהוא יחזור לאימונים בעוד חודש".

 

משמעות הדבר היא שקיין יחמיץ בוודאות את שני משחקי הידידות שמתוכננים לנבחרת אנגליה נגד איטליה והולנד. בנוסף, יחמיץ מלך שערי הפרמייר ליג את רבע גמר הגביע נגד סוונזי ואת המשחקים נגד צ'לסי וסטוק סיטי, כשהוא עדיין בספק למשחק הבית נגד מנצ'סטר סיטי שייערך ב-14.4.

 

בכל מקרה, אם לא יהיו התפתחויות בלתי צפויות, קיין יהיה כשיר בזמן למונדיאל ברוסיה, שם הוא אמור להוביל את החוד של נבחרתו, בתקווה הפעם להצלחה אנגלית ראשונה מזה הרבה מאוד זמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים