שתף קטע נבחר

"גווארדיולה הוא אדם חלש שחי בפחד"

"בילד" הגרמני פירסם קטעים מתוך האוטוביוגרפיה של רופא באיירן מינכן ונבחרת גרמניה האנס ווילם מולר-וולפארת, שלא חסך בביקורת מהמאמן שגרם לו לעזוב את באיירן

דברים כה חריפים נגד אחד המאמנים המוערכים והפופולריים בעולם לא שומעים בכל יום. רופא באיירן מינכן האנס ווילם מולר-וולפארת תקף ללא רחמים את פפ גווארדיולה באוטוביוגרפיה שפירסם לאחרונה. 

 

 

ה"בילד" הגרמני מפרסם השבוע שהאיש שרבים רואים בו גורו של רפואת ספורט, מתאר בספרו את גווארדיולה כ"אדם חסר ביטחון שנמצא תמיד תחת חרדה מאובדן שליטה על המתרחש סביבו".

 

 

פפ גווארדיולה. קונטרול פריק? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
פפ גווארדיולה. קונטרול פריק?(צילום: רויטרס)

 

מולר-וולפארת, כנראה הרופא המפורסם ביותר בעולם הספורט, טיפל במגוון עצום של ספורטאים, הבולט שבהם הוא אוסיין בולט. הוא עבד בבאיירן מינכן במשך 38 שנה ועזב לאחר עימות מתוקשר עם פפ. אחרי עזיבתו של המאמן הקטלאני, חזר הרופא לתפקידו. כזכור, גם בעונה שעברה נרשם עימות בין פפ לבין הצוות הרפואי שלו, אז במנצ'סטר סיטי, כאשר פפ כעס על ריבוי הפציעות בסגל.

 

"מצד אחד, גווארדיולה מעולם לא התעניין בנושאים רפואיים", כתב מולר-וולפארת. "מצד שני, הוא ציפה מאיתנו בצוות הרפואי לבצע ניסים". מולר-וולפארת לא עצר בכך והאשים את גווארדיולה בריבוי הפציעות בתקופתו בבאיירן: "תחת יופ היינקס היו בבאיירן פחות פציעות שריר מרוב המועדונים באירופה ובעונה הראשונה של פפ היו יותר פציעות כאלו מאי פעם. הוא היה עורך לשחקנים חימום של חמש דקות וחושב שזה מספיק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: EPA
האנס ווילם מולר-וולפארת
צילום: EPA
מומלצים