שתף קטע נבחר

דיווח: נייקי תממן את עסקת ניימאר לריאל מדריד

על פי ה"אס" הספרדי, ענקית הספורט תעזור להעביר את הסופרסטאר הברזילאי לבלאנקוס, שכן היא רואה במהלך צעד אסטרטגי חשוב לחברה

 

בימים האחרונים מתחזקים הדיווחים לפיהם ניימאר יעזוב את פריז סן ז'רמן אחרי עונה אחת בלבד ויעבור לריאל מדריד, כשגם קאמבק לברצלונה נמצא על הפרק.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

היום (שלישי) ב"אס" הספרדי נטען כי הסופרסטאר הברזילאי אכן נמצא בדרכו לריאל בזכות עזרה מפתיעה במיוחד מענקית הספורט נייקי.

 

ותודה לנייקי? ניימאר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ותודה לנייקי? ניימאר(צילום: AFP)

 

על פי הדיווח, ניימאר, שסעיף השחרור שלו מפ.ס.ז' עומד על 400 מיליון אירו, יעשה את המעבר כבר בקיץ ונייקי תעזור לבלאנקוס לממן לפחות חלק מהסכום המפלצתי. בחברה רואים בהעברתו של השחקן מהלך אסטרטגי חשוב, שכן הוא הנכס החזק ביותר שלה לצד כריסטיאנו רונאלדו, שהוא כבר בן 33.

 

המהלך מגיע גם כדי ליצור קשר חזק יותר עם אלופת אירופה, שכרגע מחזיקה בחוזה עם המתחרה הגדולה של נייקי, אדידס. לפני מספר חודשים פורסם כי החוזה, שהחל ב-2012 וצפוי להסתיים ב-2020, עומד על 40 מיליון אירו לשנה והשאיפה בנייקי היא לנצל זאת כדי "לגנוב" לאדידס את מועדון הפאר.

 

בינתיים ריאל עדיין שייכת לאדידס. רונאלדו מול קבאני (צילום: AFP) (צילום: AFP)
בינתיים ריאל עדיין שייכת לאדידס. רונאלדו מול קבאני(צילום: AFP)

 

ב"דר שפיגל" נטען לפני מספר חודשים כי אדידס ניסתה לפתוח את החוזה הקיים והציעה מיליארד אירו לעשר שנים (מתחילת 2015 עד סוף 2024) – 100 מיליון אירו בממוצע לשנה, אך הצדדים לא הגיעו לכדי חתימה על החוזה.

 

בנייקי ינסו לגרום לריאל "לשבור" את החוזה הנוכחי שלה עם אדידס בעזרת מימון העברתו של ניימאר, כך שהחברה תשלוט בשני המועדונים האהודים ביותר בעולם – ברצלונה וכאמור ריאל מדריד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים