ילד בן 10 נדקר בקטטה ברמת גן

הילד נפצע באורח קל כשהיה בדרכו לביתו מפעילות של הצופים • המשטרה מחפשת אחר המעורבים • מהצופים נמסר: "המקרה לא התרחש במסגרת פעילות התנועה"

אילוסטרציה// צילום: Gettyimages

ילד כבן 10 וחצי, מרמת גן, נפצע ביום שישי האחרון, באורח קל מדקירה, בעת שחזר מפעולה בצופים. במשטרת מרחב דן מחפשים אחר התוקפים.

 

ביום שישי האחרון ילד בכיתה ו', סיים את פעולת הצופים שלו במרכז רמת גן וחזר ביחד עם חבר לביתו. בשלב מסוים החלו להיטפל לשניים שני ילדים אחרים שלא קשורים לתנועת הצופים, והחל עימם דין ודברים, במהלכו אחד מהם שלף חפץ חד, ככל הנראה עט ובאמצעותה דקר את אחד הילדים במפשעה. לאחר מכן השניים נמלטו מהמקום.

 

הילד שנפצע באורח קל, קיבל טיפול רפואי במקום ומאוחר יותר פונה לבדיקות לבית החולים שיבא בתל השומר ושוחרר לביתו. שוטרי הנוער של משטרת מרחב דן פתחו בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע ועדיין לא נעצרו חשודים במעשה.

 

מתנועת הצופים נמסר בתגובה: "המקרה המדובר לא התרחש במסגרת הצופית, אלא קרה מחוץ לשעות הפעילות של התנועה, ומצוי בטיפול הרשויות ומשטרת ישראל. שני חניכי כיתות ו׳ אשר סיימו פעולה בצופים נקלעו לקטטה עם ילדים שאינם חניכי צופים. אחד מחניכי התנועה נדקר ברגלו ככל הנראה על ידי עט, ופונה לקבלת טיפול רפואי. תנועת הצופים מלווה את החניך ומשפחתו מאז התקרית על מנת לספק מעטפת תומכת ולסייע לחזרתו לשגרה".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר