התכתב עם "בת 13": "תרגישי אותי"

תושב מעלה עירון החשוד בפדופיליה הובא להארכת מעצר • החשד: התכתב עם שוטר שהתחזה לילדה בת 13 וקבע מפגש • תכתיבי השיחות מכילות תוכן מיני בוטה • החשוד הסביר שעשה כן מתוך שעמום

הצצה לתכתובות עם החשוד//

המשך המלחמה בפדופיליה ברשת: אתמול (רביעי) בפארק הירקון בתל-אביב, עצרו בלשים את מוחמד אבו בכר, בן 50 ממעלה עירון, שלכאורה התכוון לפגוש קטינה עימה התכתב באינטרנט, אך בסוף גילה כי התכתב כל העת עם בלש נוער. אחד מיני רבים המסיירים ברשת וצדים פדופילים. 

לאחרונה, נערכו עם החשוד שיחות ברשת בעוד הבלש מתחזה לילדה בת 13. כשהשיחות קיבלו אופי מיני בוטה, הוחלט לעצרו והבלש עבר להתכתבות עם החשוד בווטסצאפ. החשוד הקל על עבודת השוטרים כשביקש לקבוע עם "הקטינה" מפגש. ואילו הבלש קבע עם החשוד בפארק הירקון, שם במקום ילדה בת 13 המתינו לו בלשי משטרת תל-אביב צפון.

היום הובא אבו בכר להארכת מעצר, שם אמר נציג המשטרה רס"ב יוני הירשהורן, כי ההתכתבויות נמשכו מספר ימים, וכן כי הבלש הדגיש בתחילת השיחה כי הוא קטינה בת 13. עוד הוסיף רס"ב הירשהורן: "בגרסתו החשוד אומר שהוא נכנס לפורומים האלה כי משעמם לו".

פרקליטו עו"ד שמואל פלישמן שביקש לשחררו אמר בדיון: "יש דברים שנעשו באמצעות הרשת, דברים וירטואליים, אין לו שום הכרות מוקדמת, אין לו מושג מי השוטר. החשוד לא יכול לשבש דבר. הכול נמצא בתכתובות, באמצעי מחשב, הטלפון שלו נמצא בידי המשטרה".

השופטת חיותה כוחן החליטה להאריך את מעצר אבו בכר ב-5 ימים וכתבה בהחלטתה: "החשוד שוחח שיחה בעלת גוון מיני עם הקטינה כשהוא מנחה אותה לבצע בגופה מעשים כאלה ואחרים כולל חדירה". 

מהמשטרה נמסר כי הם קוראים גם להורים להיות לעזר ולגלות ערנות בכל הנוגע להתכתבויות ולהתנהלות ילדיהם ברשתות. "אנו קוראים להורים לפנות למשטרה בכל מקרה של חשד להתכתבות או פניה חשודה וכן לתדרך את ילדיהם בנוגע לסכנות הקיימות." נמסר.  

ראוי לציין כי מדובר בחשוד השלישי בפדופיליה שאותו בלש נוער הצליח להביא למעצר מתחילת השנה, כאשר כנגד השניים הקודמים מתנהל הליך משפטי ובשלב זה הם עצורים עד תום ההליכים.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר