חדשות בארץ

בדיקה שגרתית של המשטרה הפתיעה: מה היה גילו של הנהג?

משטרת ירושלים עצרה רכב לבדיקה שגרתית, אך להפתעת השוטרים הנהג היה צעיר במיוחד. "לא האמנו, הוא אחז בג'יפ כאילו זה דבר טבעי", סיפרו השוטרים. הסב, שהדריך אותו, עוכב לתחנת המשטרה

  • י"ט אדר התשע"ח
תמונת אילוסטרציה (צילום: shutterstock)תמונת אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

משטרת ירושלים עצרה במהלך השבוע רכב לבדיקה שגרתית. להפתעתם של השוטרים, גילו של הנהג היה עשר בלבד. לצדו של הנהג ישב סבו שהתיר לו לנהוג ברכבו. "כשעצרנו את הרכב לבדיקה, לא האמנו כשראינו את הילד הקטן נוהג בג'יפ ואוחז בהגה בידיו כאילו זה דבר טבעי עבורו. כל זאת כשסבו יושב לצדו ומאפשר לו לנהוג", סיפרו השוטרים אחרי הבדיקה.

הנהג הצעיר אותר באמצעות פעילות שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל בדרום העיר. אז הבחינו השוטרים ברכב מסוג ג'יפ הנוסע בסמוך לשכונת הר חומה. השוטרים סימנו לרכב לעצור בצד לצורך בדיקה, ואז גילו כי נהג צעיר במיוחד יושב ליד ההגה. השוטרים שאלו לפשר הדבר והסב אישר כי מדובר בילד בן עשר בלבד, אך הבהיר כי "זה בסדר, אני משגיח עליו". השוטרים עיכבו את הסב לתחנת עוז, שם טופל תעבורתית וזומן לדין בגין שהרשה לקטין לנהוג ברכבו. בשימוע שנערך לסב בפני קצין משטרה, הושבת רכבו למשך 30 ימים.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי: "שוטרי משטרת ישראל פועלית בנחישות וללא פשרות כנגד עבירות תנועה העלולות לסכן חיים הן לנוסעים ברכב והן למשתמשי הדרך, וחמור מכך כשאדם בגיר מרשה לקטין שנמצא תחת אחריותו לנהוג ברכב, דבר העלול להוות סכנה ממשית לשניהם".

תגיות:משטרהנהגילד צעיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה