עדי אשכנזי: האישה הכי חזקה בטלוויזיה

גם בעונה החדשה של "מה זה השטויות האלה?!", שעלתה אתמול, אשכנזי ממשיכה להיות הכוכבת הזו שקשה לא לאהוב • לא פלא שקשת ממשיכים להמר עליה כעל הטאנלנטית הנשית מספר אחת לצד אילנה דיין • ביקורת טלוויזיה

פונה בעיקר לנשים. אשכנזי

מה זה השטויות האלה?! שיטת אשכנזי, קשת 12, 21:00

מישהו פעם אמר על עדי אשכנזי שהיא שחר פאר של עולם הבידור הישראלי. רוצה לומר, שהיא לא תוצר של כישרון מולד אלא של עבודה קשה ומאומצת שבסופו של דבר השתלמה, כאשר בדרך נעקפו כישרונות עצלנים גדולים יותר.

בגיל 43 אשכנזי היא עדיין לב ליבו של הפריים טיים ולא סתם, של קשת, זאת שמפסידה הכי פחות כסף מאז הפיצול, משמע אפשר לקבוע נחרצות שמדובר באישה החזקה ביותר בעולם הבידור הטלוויזיוני הישראלי בשנת 2018. זו חתיכת הישג, בטח כשהיא ממשיכה להצטייר כחבילה המלאה, כזאת שקשה לא לאהוב או לרכל עליה, מהצלחתה המקצועית ועד לפיגורה המוקפדת שעליה היא שומרת.

וכן, אשכנזי פונה קודם כל לנשים, אלו שישימו לב לכך שהיא רזתה או יידעו לשים לב שהיא עשתה משהו בשיער. כמה טאלנטיות יש לכם כרגע בטלוויזיה ברמה הזו? גם אמש, כאשר היא משחקת יועצת זוגית, ההומור הוא קודם כל נשי ובשביל נשים. זה חשוב, כי בצורה כזו כל הספקטרום מכוסה: מיום כיף לנשות קריית מוצקין ועד למופע המרכזי ביום העצמה נשית בחברת היי־טק בהרצליה.

לכן לא פלא שקשת ממשיכים להמר עליה כטאלנטית הנשית מספר אחת לצד אילנה דיין. לכל אישה או נערה שחולמת, משום מה, להצליח בשואו־ביז הישראלי, כדאי לפתוח את הטלוויזיה מדי יום ראשון ולקבל שיעור קצר על נחישות, רעב להצלחה ורעל בעיניים. מאז ציפי שביט לא הצליחה התרבות הישראלית לאכלס 150 סנטימטר וקצת של אנרגיה מתפרצת באישה אחת.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר