הדבר היחיד שיוצר "שובר שורות" היה משנה בתכנית

וינס גיליגאן יצר את אחת הסדרות המדוברות והאהובות של השנים האחרונות, אבל יש לו ביקורת עצמית על התכנית המצליחה • באופן מפתיע מדובר בשיניים של ג'סי פינקמן

צילום: AP/AMC, Richard Foreman // "שובר שורות"

העלילה, השחקנים, אולי הרשת המשדרת? אם כבר להתחרט על בחירה במשהו שקשור ליצירה של אחת הסדרות המצליחות בשנים האחרונות, אחת מהאופציות האלו כנראה הייתה צריכה להיות בראש הרשימה של המוח מאחורי "שובר שורות", אבל מתברר שהבחירה שהדירה שינה מעיניו בכלל לא קרובה לזה אפילו.

“השיניים של ג'סי היו מושלמות מדי", סיפר המפיק וינס גיליגאן, מ שיצר והפיק את סדרת המופת, בראיון שהעניק לאתר Digital eye. "למעשה, אני מדבר כמובן על השיניים של אהרון פול. אני מצטער שהן היו מושלמות כ"כ. הוא חטף מכות רצח כל הזמן ועישן מלא קריסטל מת' שמזיק מאד לשיניים. אם הייתי עוצר לחשוב על זה אז, הייתי משנה את זה. אני מתחרט שלא דייקנו בזה".

ולמרות זאת, גיליגאן רמז כי לא הכל אבוד וייתכן כי בעתיד נזכה לחזות בדמותו של ג'סי פינקמן שוב על המסך, בין אם בספין אוף משלה או בהופעת אורח ב"סמוך על סול", המבוססת על דמותו של סול גודמן מהסדרה.

"אני רק מקווה שהוא יפתח דף חדש ולא יהיה פושע שיתעסק בזוועות האלו יותר. תמיד אהבתי את הדמות שלו. יש לי חולשה אליו", הודה.

"שובר שורות" עלתה לשידור בשנת 2008  ברשת AMC האמריקאית ושודרה במשך חמש עונות. סדרת הפשע האמריקאית מגוללת את סיפורו של וולטר ווייט (בריאן קרנסטון) מורה לכימיה מעיירה אפרורית המתגלה כחולה בסרטן ריאות ומתחיל לייצר ולסחור בקריסטל מת' יחד עם תלמידו לשעבר ג'סי פינקמן (אהרון פול), ונחשבת עד היום לאחת הסדרות המצליחות שנוצרו בשנים האחרונות כולל זכייה בשלל פרסים יוקרתיים דוגמת האמי וגלובוס הזהב.


סדרה עם שיניים, יפות מדי. אהרון פול ובריאן קרנסטון // צילום: Mark Davis/Getty Images/AFP

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר