יום שני, 20.05.2024 שעה 22:48
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7322-6236עירוני ק"ש1
6933-5836עירוני טבריה2
6944-6536בני יהודה3
6237-6036הפועל נוף הגליל4
5060-6636מכבי יפו5
5060-6336הפועל ניר רמה"ש6
5057-4236מכבי הרצליה7
4645-4636 הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4948-5336הפועל עכו1
4650-4436מ.ס כפר קאסם2
4253-4336הפועל עפולה3
4142-4436הפועל ר"ג4
4147-3636הפועל כפ"ס5
4048-3236הפועל ראשל"צ6
4060-4336סקציה נס ציונה7
2088-3736איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי יפו
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי הרצליה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני טבריה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • שישי, 24/05, 16:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 24/05, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • איחוד בני שפרעם
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 24/05, 16:00
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל עפולה
  • שישי, 24/05, 16:00
  • הפועל עכו

ראשל"צ עלתה למקום השני, הפועל פ"ת שבה לנצח

החבורה של ברקוביץ' חלפה על פני כפ"ס, לפחות זמנית, אחרי 0:0 בלוד. שערים של חסן ומיכאלוביץ’ העניקו לתומר קשטן בכורה מוצלחת. 0:2 לר"ג על הרצליה

|
יקיר שינה מול דייגו סילס (רדאד ג'בארה)
יקיר שינה מול דייגו סילס (רדאד ג'בארה)

המחזור ה-25 בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים מסקרנים. הבשורה העיקרית: הפועל ראשון לציון עלתה למקום השני, על אף 0:0 מאכזב מול בני לוד. בנוסף, הפועל פתח תקווה מהתחתית, בבכורה של תומר קשטן על הקווים, רשמה 0:2 יקר על בית”ר ת”א/רמלה. אחי נצרת לא ויתרה על חלום העלייה ורשמה 1:2 על רמת השרון. כמו כן, הפועל רמת גן השיגה 0:2 חשוב בקרב התחתית מול מכבי הרצליה, שהתקרבה בצעדי ענק לליגה א’. לקינוח, הפועל עפולה ונצרת עילית נפרדו ב-2:2 מרתק במיוחד.

בני לוד – הפועל ראשל”צ 0:0

ניר ברקוביץ’ וקבוצתו אמנם לא ניצחון, אך הודות לנקודה העפילו למקום השני, לפחות באופן זמני עד למשחקה של הפועל כפ”ס מול הפועל ת”א. הכתומים רשמו תיקו שני ברציפות אחרי ה-1:1 מול חדרה במחזור הקודם. מהעבר השני, החבורה של סלימאן אזברגה נעצרה אחרי שני ניצחונות מרשימים במיוחד, אך יכולה להתנחם בכך שלא הפסידה לאחת מהקבוצות האיכותיות בלאומית.

עומר משאללה מול מתן פלג (רדאד ג'בארה)עומר משאללה מול מתן פלג (רדאד ג'בארה)

בעקבות הנקודה, המארחת עלתה למקום ה-11 עם 31 נקודות, בצוותא עם הפועל מרמורק (משחק חסר) והפועל פ”ת. הכתומים מעיר היין גם ניצלו בתוספת הזמן מהפסד דרמטי, כשרועי משפתי יצא היטב ומנע שער בטוח מגיא שטח.

ניר ברקוביץ' (רדאד ג'בארה)ניר ברקוביץ' (רדאד ג'בארה)

ניר ברקוביץ', מאמן הכתומים, התייחס לתיקו: "לשתי הקבוצות היה הרבה מצבים והחמצות. אנחנו עם הפנים לשבוע הבא, גם תיקו טוב בליגה הזו. אנחנו משחקים טוב, אך לא מספיק בהתקפה ולא כובשים הרבה. אם נשמור על רשת נקייה בכל משחק גם הגולים יגיעו. אנחנו מסוגלים השנה לעלות ליגה, אבל יש 6-7 קבוצות שמתמודדות על המקום השני וגם הן מסוגלות”.

פיליפ אבו מנה, קפטן בני לוד: "אפשר להגיד שזו תחושת פספוס. תיקו רב שערים היה משקף את המשחק. גם נקודה חשובה לנו במאבק ההישארות וגם במאבק העלייה לפלייאוף העליון. הרבה דברים מתחברים לנו לאחרונה, כל ניצחון הביא לנו יותר ביטחון וזה מה שעשה את השינוי. התחברנו יותר וההרכב רץ כבר כמה משחקים. כל עונה השאיפה להיאבק על עלייה, אך בתחילת העונה דברים התנהלו אחרת. כרגע המטרה היא פלייאוף עליון, יש עוד הרבה נקודות בקופה ואנחנו תלויים בנו".

סלימן אזברגה (רדאד ג'בארה)סלימן אזברגה (רדאד ג'בארה)
ויקטור מרעי (רדאד ג'בארה)ויקטור מרעי (רדאד ג'בארה)
רועי משפתי (רדאד ג'בארה)רועי משפתי (רדאד ג'בארה)
גיל יצחק נוגח (רדאד ג'בארה)גיל יצחק נוגח (רדאד ג'בארה)
גיא שטח מול רועי משפתי (רדאד ג'בארה)גיא שטח מול רועי משפתי (רדאד ג'בארה)

הפועל עפולה – נצרת עילית 2:2

המשחק המרתק של המחזור ה-25. המארחת, בהדרכתו של אופיר חיים, המשיכה את התקופה הפחות טובה עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. האורחת, נעצרה אחרי ה-1:5 הגדול על הרצליה ושמרה על המקום ה-9 עם 36 נקודות, מרחק שש מהקו האדום.

שגיא דרור העלה את המארחת ליתרון במבצע מרהיב (18), האורחת איזנה בדקה ה-52 בבעיטה אדירה של גיא דיין המוכשר. אחרי שש דקות בלבד, חוליו סזאר השלים את המהפך בנגיחה מצוינת. החבורה מהעמק לא אמרה נואש ומתיאס מרטין איזן מקרוב וחתם דקות נהדרות בהתמודדות.

אופיר חיים (ניסן עייש)אופיר חיים (ניסן עייש)

דקה 18, הפועל עפולה עלתה ליתרון 0:1: שגיא דרור עם מבצע מרהיב, קיבל את הכדור בצד שמאל של ההתקפה, חתך למרכז ומחוץ לרחבה הוציא בעיטה אדירה שנעצרה רק ברשת. ביצוע מלוטש של אקס הפועל רעננה.

דקה 52, נצרת עילית איזנה ל-1:1: הנעת כדור מרשימה של האורחת הגיעה לגיא דיין שקיבל את הכדור על קו רחבת ה-16 ובבעיטה מסובבת לחיבורים נעצר רק ברשת. כמה טכניקה בבעיטה של הקשר המוכשר.

דקה 58, נצרת עילית עלתה ליתרון 1:2: עלי כנאנה הרים כדור מדוד וחד מצד שמאל של ההתקפה וחוליו סזאר עם נגיחה מקרוב הפך את התוצאה.

דקה 61, הפועל עפולה השוותה ל-2:2: זה היה מהיר. אליאור סיידר בעט לקורה הימנית, מתיאס מרטין היה הערני ביותר והמשיך בקלילות מקרוב לרשת, דקות נהדרות להתמודדות.

בית”ר ת”א/רמלה – הפועל פ”ת 2:0

איזו בכורה חלומית לתומר קשטן, החבורה ממלאבס השיגה ניצחון חשוב באצטדיון ברמלה ושמרה עצמה מעל לקו האדום. זה לא היה קל, ורק בדקה ה-66 ירין חסן כבש בנגיחה אחרי כדור קרן מדוד. חמש דקות לסיום, רומריק אטו הרחיק בידו כדור מקו השער והורחק, דבר שזיכה את המלאבסים בפנדל, אותו תרגם ברנקו מיכאלוביץ’.

תומר קשטן ורם לוי חוגגים (שחר גרוס)תומר קשטן ורם לוי חוגגים (שחר גרוס)

הודות לניצחון היקר החבורה ממלאבס העלתה את מאזנה ל-31 נקודות מהמקום ה-12 בטבלה ושבה לנצח אחרי לא פחות מחמישה משחקים. מהעבר השני, זיו אריה וקבוצתו פספסו הזדמנות נהדרת להיצמד לצמרת הגבוהה ונותרו עם 39 נקודות והפסדם השמיני העונה.

אוהדי פ"ת (שחר גרוס)אוהדי פ"ת (שחר גרוס)
זיו אריה ותומר קשטן (שחר גרוס)זיו אריה ותומר קשטן (שחר גרוס)
זיו אריה (שחר גרוס)זיו אריה (שחר גרוס)
תומר קשטן (שחר גרוס)תומר קשטן (שחר גרוס)
ברנקו מיכאלוביץ' מול אטו (שחר גרוס)ברנקו מיכאלוביץ' מול אטו (שחר גרוס)
עמירן שקלים מאוכזב (שחר גרוס)עמירן שקלים מאוכזב (שחר גרוס)

 

דקה 66, הפועל פ”ת עלתה ליתרון 0:1: ירין חסן, שחזר מפציעה, היה בדיוק במקום על מנת לנגוח לרשת, אחרי כדור קרן מצוין וחד מצד שמאל. שער סופר חשוב למלאבסים.

שחקני פ"ת חוגגים (שחר גרוס)שחקני פ"ת חוגגים (שחר גרוס)

דקה 85, בית”ר ת”א/רמלה נותרה בעשרה שחקנים: רומריק אטו הורחק לאחר שעצר את הכדור בידו מקו השער והציל שער בטוח, החלטה נכונה של קובי לחם הכהן שזיכה את האורחת בפנדל.

רומריק אטו מורחק (שחר גרוס)רומריק אטו מורחק (שחר גרוס)

דקה 86, הפועל פ”ת עלתה ליתרון 0:2: ברנקו מיכאלוביץ’ לקח את האחריות ובבעיטה אלגנטית לחיבורים החזיר את החיוך לאוהדי האורחת, שלא ראו ניצחון כבר הרבה זמן.

שחקני פ"ת חוגגים (שחר גרוס)שחקני פ"ת חוגגים (שחר גרוס)
דין אקפי, עמאש מנסור ודניאל סולומון מאוכזבים (שחר גרוס)דין אקפי, עמאש מנסור ודניאל סולומון מאוכזבים (שחר גרוס)

מכבי הרצליה – הפועל ר”ג 2:0

דני גולן, שחזר לקדנציה נוספת בהפועל ר”ג, כבר עשה את ההבדל עם ניצחון שני ברציפות מאז מונה. האורדונים השיגו ניצחון סופר חשוב בקרב התחתית ושמרו על מקומם מעל הקו האדום עם 30 נקודות, בדיוק כמו לרמה”ש, אך עם הפרש שערים עדיף לקבוצה של גולן.

הרצליה עשתה עוד צעד משמעותי בדרך לליגה א’, כשנותרה במקום הלפני אחרון עם 21 נקודות בלבד, תשע פחות מרמה”ש. אחרי מחצית מאופסת, לירן רוטמן (60) עם מבצע אישי מרשים נעצר רק ברשת, החבורה מהשרון לא הספיקה לצאת מההלם וכבר בדקה ה-69 ספגה מפנדל מדויק של אור ברוך.

דקה 60, הפועל ר”ג עלתה ליתרון 0:1: לירן רוטמן קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה חתך למרכז ועם בעיטה שטוחה לפינה הקרובה נעצר רק ברשת, ביצוע יפה של הקשר.

דקה 69, הפועל ר”ג עלתה ליתרון 0:2: הקבוצה מהשרון בדרך הבטוחה לרדת ליגה. פנדל מדויק של אור ברוך לפינה השמאלית העניק לאורדונים יתרון כפול וחשוב במיוחד בקרב התחתית הלוהט של הליגה.

מכבי אחי נצרת – רמת השרון 1:2

שלומי דורה וקבוצתו לא מוותרים על חלום ליגת העל, אחרי שני משחקים ללא ניצחון, הירוקים השיגו ניצחון חשוב והעלו את מאזנם ל-38 נקודות, ארבע נקודות פחות מראשל”צ השנייה, כך שהכל עוד פתוח טרם הפלייאוף.

שלומי דורה (עמיחי הילמן)שלומי דורה (עמיחי הילמן)

מוחמד חטיב העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-37 אחרי פעולה אדירה, עצירת כדור על הברך ובעיטה מהאוויר. הטירוף נמשך ושתי דקות בלבד מאוחר יותר, יא יא פטי עלה לעזרת ההתקפה ובנגיחה מכדור קרן הכפיל. קייס גאנם (63) רק צימק, אך האורחת מהשרון חזרה לאכזב אחרי הניצחון על עפולה. מנגד, רמה”ש המאוכזבת ירדה אל מתחת לקו האדום, 30 נקודות במקום ה-14 והפרש שערים נחות מהפועל ר”ג.

דקה 37, אחי נצרת עלתה ליתרון 0:1: איזה גול! מוחמד חטיב קיבל כדור בחצי גובה על סף רחבת ה-16, הקפיץ על הברך בנגיעה אחת ומהאוויר שיגר פצצה לחיבורים. ביצוע מרשים לשחקן של שלומי דורה.

מוחמד חטיב (אחמד מוררה)מוחמד חטיב (אחמד מוררה)

דקה 39, אחי נצרת עלתה ליתרון 0:2: כדור קרן מצד שמאל של ההתקפה מצא את ראשו של יא יא פטי, הבלם זינק לכיוון הכדור ובנגיחה מדויקת הכפיל. הקהל המקומי בטירוף נוכח הדקות המרשימות של הירוקים.

דקה 63, רמה”ש צימקה ל-2:1: קייס גאנם עצר את הכדור בתוך הרחבה והמשיך בבעיטה מצוינת בחצי גובה לרשת, החלוץ חזר לכבוש אחרי סיבוב ראשון אדיר שלו.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */