חדשות בארץ

קצין בכיר בצה"ל: "הסיכוי למלחמה גדל"; מחירי הדלק ירדו הלילה

בתדרוך כתבים טען קצין בכיר כי "אם נצליח לחסל את נסראללה זו תהיה הכרעה", שרת המשפטים עושה סוף לצילום החשודים בבתי המשפט, ומחירי הדלק ירדו הלילה ב-12 אגורות. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

החל מהלילה, ירידה במחירי הדלק: בשורה משמחת לנהגים. הלילה בחצות ירד מחיר הדלק ב-12 אגורות ומחירו של ליטר בנזין בשירות עצמי יהיה מעתה 6.18 שקלים, או 6.38 שקלים בשירות מלא. בתחילת פברואר עלה מחירו של הדלק ב-11 אגורות בשל ההתייקרות במחיר העולמי, כשהיחלשות הדולר מנעה עלייה נוספת. בשנת 2017 עלה מחירו של הדלק ב-38 אגורות.

שקד "עושה סוף לצילום החשודים בבית המשפט": שרת המשפטים איילת שקד הודיעה אתמול כי תשים סוף לצילום החשודים בבית המשפט. שקד ענתה לשאילתה של חברת הכנסת רויטל סוויד ואמרה: "בשעה שנלקחת חירותו של אדם אסור שיילקח גם כבודו. אין הצדקה לרמוס חשודים עד עפר. לעתים זכות הציבור לדעת נסוגה מפני כבוד האדם, היא אינה כוללת זכות למציצנות והשפלה". עוד אמרה שקד: "ברור שאנשים שחרב עליהם עולמם לא צריכים לעבור את ההליך המבזה הזה. בכוונתי ובכוונת נשיאת בית המשפט העליון לשנות את הנוהל בחודשיים הקרובים. צריך לשים לזה סוף ולזכור שאדם חף מפשע עד שתוכח אשמתו, גם כאשר הוא במעצר".

"הסיכוי למלחמה הולך וגדל": "הסיכוי למלחמה בשנת 2018 הולך וגדל. אם נצליח לחסל את מנהיג החיזבאללה חסן נסראללה - זו תהיה הכרעה". כך אמר אתמול קצין בכיר בצה"ל בשיחה עם כתבים צבאיים, לאחר שנשאל על האפשרות כי ישראל תצא למלחמה בקרוב. אותו קצין סיפר: "יש שיפור של ממש בכלי הנשק הקטלניים. זו כבר לא מלחמת יום כיפור עם האוגדות הרבות, שיירות הטנקים והמשאיות הכבדות הרבות. אנחנו במציאות אחרת. הטכנולוגיה השתנתה וכך גם שדה הקרב".

חוץ

שערוריה בגרמניה בעקבות "הפעמון של היטלר": הרקסהיים א-מברג, כפר בן 700 תושבים בדרום מערב גרמניה, מעורר בימים אלו מחלוקת קשה בקרב אזרחי המדינה. הכפר החליט לשמור על פעמון כנסייה המוקדש לאדולף היטלר ימ"ש בנימוק כי מדובר בתזכורת לעברה האפל של האומה. מועצת הכפר הצביעה ברוב של 10 תומכים מול שלושה מתנגדים על שימור הפעמון שנוצר ב-1934, ועליו הכיתוב "הכול למען המולדת - אדולף היטלר" לצד צלב קרס. בכניסה המקומית זעמו לאחר שדרשו להחליף את הפעמון ששוקל 240 ק"ג באחר.

ארה"ב תאסור על הפלות במדינה: סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, הודיע כי הפלות חוקיות יגיעו לסיומן במדינה "בעידן שלנו". "אני יודע מעומקי לבי שזה יהיה הדור שמחזיר את החיים לאמריקה", אמר פנס באירוע בנאשוויל, טנסי, וקבע כי בקרוב מאוד לא יוכלו לבצע במדינה הפלות.

החיזבאללה הציג "משחק מחשב נגד דאעש": ארגון הטרור החיזבאללה הציג במסיבת עיתונאים בביירות את ההפקה החדשה של מחלקת התקשורת האלקטרונית שלו – משחק מחשב בשם "הגנה קדושה - מגנים על המולדת ועל האתרים הקדושים", כשהכוונה היא למקדש סיידה זינאב. המטרה במשחק הוא לחסל את האויב – דאעש. המשחק מציע למשתתף מגוון של קרבות נגד אנשי דאעש, בין היתר בסוריה ובלבנון.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית, עם עליה קלה נוספת בטמפרטורות. ייתכן אובך קל.

שישי: מעונן חלקית. ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

שבת: מזג האוויר יהיה בהיר עד מעונן חלקית. תחול עלייה בטמפרטורות שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה.

ראשון: מעונן חלקית. במישור החוף, השפלה וצפון הנגב תהיה ירידה בטמפרטורות. הלחות תעלה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותמלחמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה