עומרי כספי במפגש עם האוהדים (Sacramento Bee) (צילום: מערכת ONE)
עומרי כספי במפגש עם האוהדים (Sacramento Bee) | צילום: מערכת ONE

בין משחק שיא מול סן-אנטוניו למפגש נגד מינסוטה, עומרי כספי מצא היום (שישי) זמן כדי לציין את חג החנוכה עם האוהדים היהודים של הקינגס.

הפורוורד, הישראלי הראשון ב-NBA, הגיע לאירוע החגיגי שנערך בבירת קליפורניה ופגש את האוהדים ששמחו מהמחווה. "הוא 'הדליק' את הקהילה היהודית פה", אמרה אחת האוהדות, סימון סאבלוב, "זה נהדר לראות מה הוא עשה בשביל להיות איתנו בחנוכה".

אוהד נוסף, הרב דוד וכסלר-חזן, הוסיף: "עומרי הביא ל-NBA את הקשיחות שהוא פיתח בישראל. אנחנו גאים לראות אותו משחק".

כספי עצמו סיפר לתקשורת בסקרמנטו שהוא נהג לציין את החג עוד כששיחק בארץ. "זו חגיגה למשפחה", אמר הפורוורד, "אמא שלי הגיעה לפה מישראל ונדליק נרות ביחד".

כזכור, במשחק האחרון של הקינגס, כספי קבע שיא קריירה חדש בליגה הטובה בעולם כשקלע  20 נקודות ב-9 מ-14 מהשדה (כולל 2 מ-4 לשלוש) והוסיף לכך 7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. מאז תחילת העונה מעמיד הפורוורד ממוצעים של 10.8 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים למשחק.

עומרי כספי על הספסל (עמרי גרין) (צילום: מערכת ONE)
עומרי כספי על הספסל (עמרי גרין) (ONE) | צילום: מערכת ONE

בדירוג הרוקיס כספי נמצא במקום השישי כשלפניו ברשימה נמצאים חברו לקבוצה, טייריק אבאנס (20.2 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים למשחק), ברנדון ג'נינגס ממילווקי, ג'וני פלין ממינסוטה, סטפן קרי מגולדן-סטייט וטיי לוסון מדנבר.

המשחק הטוב של הישראלי מול טים דאנקן וחבריו לא מנע הפסד נוסף, הרביעי ברציפות. סקרמנטו שעומדת על מאזן 9:12, תפגוש את הטימברוולבס בארקו ארינה בלילה שבין שבת לראשון במטרה לחזור למסלול הניצחונות.

פול ווסטפל (GettyImages) (צילום: מערכת ONE)
פול ווסטפל (GettyImages) | צילום: מערכת ONE

לאחר מכן הקינגס ייצאו למשחק חוץ מול פורטלנד ברוז גארדן, שלאחריו יחזרו לקליפורניה כדי לפגוש את וושינגטון. בהמשך מצפים לחניכים של פול ווסטפאל 3 משחקי חוץ: מול מינסוטה, מילווקי ושיקאגו.