שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: עומרי קנדה בסגל מול עכו

האיש שעלה לכותרות בשבוע האחרון ייצא עם הקבוצה למשחק החוץ, אולם ספק אם יזכה לדקות. לאלא וזהבי בהרכב. הוכנבוים לשחקני עכו: "אתם צריכים להביא כסף הביתה"

הפועל עכו אמנם מחזיקה עד כה במאזן של נצחון ליגה אחד בלבד, אולם הקבוצה הצפונית, שעלתה העונה לליגת העל, לא הפסידה כבר שמונה מחזורים, נתון אשר מדאיג את הפועל ת"א לקראת המשחק בין שתי הקבוצות מחר (ש', 17:00, ספורט 1). האדומים יעשו את הדרך צפונה אחרי שישה נצחונות ליגה רצופים, אולם עם משקעי אירועי השבוע האחרון בו כיכב עומרי קנדה בכותרות.

 

 

במועדון הבהירו אתמול כי כל פרשת המגן כבר מאחוריהם, ובקבוצה מקווים לחתום את הפרשה עם נצחון מחר. קנדה עצמו, אגב, צפוי להיכלל בסגל למשחק, אולם ספק אם יקבל דקות. על פי האימון המסכם הבוקר (ו') מסתמן כי המאמן אלי גוטמן ימשיך לתת קרדיט להרכב שניצח את הפועל חיפה ביום שני, כאשר מהראן לאלא יועדף על פניו של סמואל יבואה המאכזב.


לאלא ושכטר. שיניהם יפתחו בחוד מול עכו (צילום: ראובן שוורץ)

 

אחרי שאסיפת השחקנים אתמול עסקה בפרשיית קנדה, היום האסיפה כבר עסקה בכדורגל. "לא סתם עכו לא הפסידה כבר שמונה מחזורים ברציפות", אמר המאמן אלי גוטמן לשחקניו. "מצפה לנו משחק קשה, שכדי להכריע אותו נצטרך לשחק את הכדורגל הרגיל שלנו וללחוץ קדימה".

 

ערן זהבי, שפתח בשבוע שעבר על חשבונו של נמניה ווצ'יצ'ביץ' הפצוע, יפתח בהרכב גם השבת. זהבי זכה למחמאות על יכולתו במשחק האחרון, בו בישל את השער הראשון לאיתי שכטר. כעת, בעקבות פציעתו של ווצ'יצ'ביץ', זהבי עתיד לקבל יותר קרדיט במדי הקבוצה.

 

הרכב משוער: וינסנט אניימה; דני בונדר, דגלאס דה סילבה, ואליד באדיר, דדי בן דיין; אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, ערן זהבי; מהראן לאלא, איתי שכטר.


ירון הוכנבוים. בונה על נס פח השמן? (צילום: עדי סרדס)

 

הוכנבוים: "אם לא בחנוכה אז מתי?"

הפועל עכו אמנם לא מרבה להפסיד העונה (שלושה הפסדים בלבד) ונחשבת לאלופת התיקו, אך בקבוצה מודים כי יזדקקו לנס כדי לסיים עם נקודות את המפגש

 מול הפועל ת"א. המאמן ירון הוכנבוים התייחס לעניין ואמר ל-ynet: "חנוכה הוא חג הנסים ואם לא עכשיו אז מתי? נקווה שנתעלה על עצמנו כפי שכבר עשינו העונה ונחייך בסיום".

 

הוכנבוים ניסה לדרבן היום את שחקניו ואמר להם: "אתם צריכים להביא כסף הביתה, תגיעו באותה רמת מוכנות כפי שהייתה במשחק עם בית"ר ירושלים בטדי". מהסגל של עכו ייעדרו רועי דיין ואיציק כהן הפצועים.

 

הרכב משוער: דודו גורש; ליאור ראובן, גבע ברקאי, רון בן נחום, עמנואל אמנגואה; ג'וני טננבוים, ליעד אלמליח, אבי אלפסי, מבה אדק; שחר סימנטוב, אושרי גיטא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קנדה ואבוטבול
צילום: גיל נחושתן
מומלצים