אילוסטרציה - שוטר - ילדה (צילום: שי פוקס)
נעצר בחשד לסדרת מעשי סדום. אילוסטרציה | צילום: שי פוקס

חשד למעשי פדופיליה בשרון: תושב אלעד כבן 20 נעצר בשעות הצהריים בעקבות תלונות של ילד בן תשע מהיישוב, בחשד שביצע בו עבירות מין ומעשי סדום במשך תקופה ארוכה.

אמו של הילד פנתה לפני שלושה ימים לתחנת המשטרה בראש העין והגישה תלונה נגד הצעיר. מיד לאחר הגשת התלונה, פתחו גורמים במשרד הרווחה בחקירת ילדים בנוהל חירום. מהחקירה עולה כי העבירות המיוחסות לצעיר חזרו על עצמן במהלך תקופה ארוכה.

הילד גר בשכנות לחשוד. על פי החשד, הצעיר ניצל את תמימותו של הילד והדיח אותו לצפות עמו בסרטים פורנוגרפיים, כשהוא "משחד" אותו בממתקים ובצעצועים. עוד עולה מהחקירה שהחשוד נהג לבצע בילד אקטים מיניים לאחר הצפייה.

"חבריו סיפרו שהוא רציני ומשקיע"

בעקבות התלונה נעצר הצעיר והובא לחקירה. בדיקה של השוטרים העלתה שאין לחשוד עבר פלילי בתחום, או בעבירות אחרות. יחד עם זאת, החשוד הודה בחקירתו במעשים המיוחסים לו.

"הצעיר התנדב בתחנת המשטרה של ראש העין וחבריו העידו שהוא בחור רציני ומשקיע", סיפר לחדשות 2 באינטרנט סגן מפקד התחנה, רב פקד ירון אחראק. "בעקבות התלונה הוא הושעה מיד מתפקידו עד שיתבררו הנסיבות".

"היות ומדובר במתנדב תנועה של תחנת ראש העין, תיק החקירה הועבר לידי מחלקת החקירות בפתח תקווה", נמסר ממשטרת השרון. "בהמשך יובא החשוד להארכת מעצר בפני שופט תורן בבית משפט השלום בפתח תקווה".