שתף קטע נבחר

1,000 עובדי הוניגמן יקבלו משכורות

ביהמ"ש המחוזי בת"א אישר היום את בקשת נאמני הוניגמן לשלם את שכר העובדים עד ה-9 במרץ. אתמול אישר ביהמ"ש כי צו הקפאת ההליכים לרשת ישאר בתוקף, וכי הנאמנים יקבלו מימון של 5 מיליון שקל להפעלת הרשת, מגורם איתו התקשרו

בשורה טובה לכ-1,000 מעובדי רשת הוניגמן. בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר היום (ב') את בקשת נאמני החברה לשלם את שכר העובדים עד ה-9 במרץ. באי כוח העובדים, עוה"ד אופיר רונן וגלילה הורנשטיין נתנו הסכמתם לבקשה.

 

השופט חגי ברנר, מבית המשפט המחוזי בתל אביב, אישר אתמול (א') כי צו הקפאת ההליכים לרשת הוניגמן ישאר בתוקף. כמו כן, לא נעתר השופט לבקשה של חלק מהנושים להחליף את הנאמנים בתיק, עו"ד קרן רייכבך סגל ורו"ח בועז גזית, אלא החליט להוסיף נאמן שלישי, עו"ד פיני יניב, שאין לו קשר לחברה. בית המשפט אף אישר לנאמנים לקבל מימון של חמישה מיליון שקל להפעלת הרשת מגורם עימו התקשרו, וכן אישר להם להוציא את הרשת למכירה.

 

רשת הוניגמן תצא למכירה: העובדים דואגים למשכורות

מה קורה לעובדים אחרי הקפאת הליכים

 

צו הקפאת ההליכים נותר בעינו. סניף של רשת הוניגמן (צילום: יח"צ) (צילום: יח
צו הקפאת ההליכים נותר בעינו. סניף של רשת הוניגמן(צילום: יח"צ)

באשר לאחים יעקב ומיכה הוניגמן, בעלי הרשת, קבע בית המשפט כי "מדובר בחברה המעסיקה כאלף עובדים ומצוייה בפיתחה של עונת המכירות לקראת חג הפסח, שהיא עונה רגישה וחשובה במיוחד, וראוי להימנע בתקופה זו מזעזועים מיותרים או מכל הסחת דעת של המנהלים הנוכחיים, שלא לצרכים המידיים של החברה. בשל כך, ובשל כך בלבד, יוארך צו ההקפאה האישית של האחים הוניגמן למשך 21 ימים נוספים ולאחר מכן יפקע מאליו".

 

הרשת מפעילה 137 סניפים ומעסיקה למעלה מאלף עובדים, שחלקם מיוצגים על ידי עו"ד אופיר רונן וגלילה הורנשטיין, שדרשו כי המשכורות ישולמו לעובדים בהקדם.

 

בתחילה הגישה הרשת בקשת הקפאת הליכים לבית המשפט המחוזי בנצרת, לאחר שצברה חובות בסך 234 מיליון שקל. בסופו של יום הוחלט להעביר את הדיון בתיק לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בשל סמכות מקומית מתאימה.


פורסם לראשונה 25/02/2018 19:26

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים