שתף קטע נבחר

אלישע לוי: "אנחנו יודעים שהביקורת לא אישית"

שחקני מכבי חיפה ערכו את הביקור המסורתי בביה"ח רמב"ם וחילקו מזכרות לילדים. המאמן: "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות, זה מכניס לפרופורציות". ארבייטמן צפוי לפתוח בשבת

שחקני מכבי חיפה ערכו היום (ה') את הביקור המסורתי לכבוד חנוכה, בבית החולים מאייר לילדים שנמצא בביה"ח רמב"ם בחיפה. השחקנים ביקרו במחלקה האונקולוגית של ביה"ח, וחילקו לילדים מזכרות מטעם המועדון.

 

מפגש מרגש במיוחד היה בין שחקני חיפה וילדה בשם שקד, אותה פגשו הירוקים לפני כשנה. שקד, אוהדת מושבעת של חיפה שנאבקת במחלת הסרטן, התרגשה מאוד לפגוש שוב את אליליה. ניר דוידוביץ' אמר לילדה בת ה-15: "זה מאוד מרגש לפגוש אותך שוב, אנחנו מאוד שמחים לראות שמצבך הרבה יותר טוב". שלומי ארבייטמן סיכם את הביקור בקצרה: "אין ספק שזה מרגש לשמח ילדים".


ג'ורג' טשיירה, במהלך הביקור. פרופורציות (צילום: עדי סרדס) 

 

אלישע לוי הוסיף: "זה המעט שכל אחד יכול לעשות - לשמח אנשים חולים. אנחנו נכנסים לפרופורציות בעקבות הביקורים האלו, אני מקווה שעזרנו ולו במעט, למצב רוחם של הילדים ולהחלמתם". לוי התייחס לביקורת שהושמעה כלפיו וכלפי קבוצתו, בעקבות ההופעה הכושלת בליגת האלופות: "ביקורת היא דבר לגיטימי, אנחנו יודעים שזה לא אישי נגדנו. אנחנו מסתכלים על הליגה ונקווה שהמעבר מאירופה יתבצע כמו שצריך, כפי שקרה עד עכשיו".

 

לקראת המשחק מול הפועל פ"ת בשבת אמר לוי: "אין משחקים קלים בליגת העל. אנחנו מקווים שנגיע מוכנים ונחזור הביתה עם מלוא שלוש הנקודות".

 

על פי המסתמן מאימון הבוקר שערכה הקבוצה, ארבטיימן צפוי לחזור להרכב הירוקים, על חשבונו של מוחמד גאדיר. גם יניב קטן, שעדיין לא כשיר במאת האחזום וסובל מכאבים, עשוי לחזור ל-11 הראשונים במקום ליאור רפאלוב. המגן פיטר מסיללה יהיה כשיר ויפתח אף הוא. לוי אמר לשחקניו: "אנחנו צרכים להיות מלוכדים, לשים הכל מאחור, לעשות מעבר חלק לליגה ולנצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים