מה הופך שעון ליוקרתי?

כן, גם בעידן הטכנולוגי שלנו שבו אנו מביטים בכל רגע בטלפון הסלולרי כדי לבדוק את השעה, קיים ביקוש גדול לשעוני יוקרה. שעון יוקרתי מהווה סמל סטטוס ופריט אופנתי עם מסורת ארוכת שנים. אך מה בעצם הופך את השעון ליוקרתי?

צילום: //

כך תבחרו את השעון שלכם

אין זה משנה אם אתם בוחרים שעון ליום ההולדת של הבעל האהוב או לקולגה הפורש לגמלאות. כמו כל מוצר חדש, גם שעון זקוק לבדיקה לפני קנייה. הפרמטרים האלה יעזרו לכם לבחור את השעון היוקרתי המושלם:

עיצוב - אנו נוהגים לייחס חשיבות רבה למראה החיצוני, מבלי להבין לפעמים שהעיצוב הוא שעושה את ההבדל. שעוני יוקרה הם שעונים מעוצבים שיש להם צורה מיוחדת המבדילה אותם משעונים רגילים - לדוגמה, שעונים שהמסגרת שלהם מעוטרת ביהלומים קטנים.

החומרים שממנו עשוי השעון – שעוני יוקרה עשויים חומרים איכותיים. הרצועות עשויות עור איכותי או פלדת אל-חלד ולעתים אף זהב.

המנגנון של השעון - השעון פועל על שני מנגנונים: קוורץ ומנגנון אוטומטי. מנגנון אוטומטי הוא לרוב יקר יותר.

האם הם אטומים למים? - זה לא אומר שכדאי להסתכן ולקפוץ עם השעון היוקרתי לבריכה (יש חשש שתאבדו אותו תוך כדי קפיצה), אך גם אם השעון היוקרתי נרטב במהלך שטיפת כלים שגרתית, הוא בהחלט יוכל לעמוד בזה.

שעון איכותי - שעוני היוקרה ישרתו אתכם נאמנה למשך שנים ארוכות.

להכיר את סוגי השעונים

אם אתם קונים שעון איכותי ליקירכם, כדאי להכיר את הסוגים השונים.

  1. Lange & Söhne 

השעון היוקרתי הזה יוצר לראשונה ב-1845 בגרמניה. זהו שעון חזק ואיכותי אשר מתאפיין בשלמות ההנדסית שלו.

Piaget

מי שמחפש שעון שווייצרי מדויק להפליא, Piaget הוא התשובה. שעון זה משלב פונקציונליות עם מראה ייצוגי - רמת הייצור ההנדסית שלו גבוהה, והוא בהחלט ראוי להיקרא שעון יוקרה בזכות המראה המלכותי שלו.

Patek Philippe

שעון מדגם זה הוא השעון הקלסי שכל גבר ירצה לקבל ליום הולדתו, אך יחשוש לקנות לעצמו. העיצוב הסולידי, המנגנון החזק, המכאניקה המורכבת - כל אלה הופכים את השעון לבלתי מנוצח.

Breitling

שעונים מסוג Breitling הופיעו לראשונה ב-1884. בזכות הדיוק הרב שלהם, הם שימשו לא רק את האנשים הפרטיים, אלא גם טייסים ואסטורנאוטים שזקוקים לשעון גם לשימוש המקצועי שלהם. לשעון זה מנגנון מכאני ייחודי ועצמאי המאפיין אותו.

Cartier

שעוני יוקרה אלה הם מבין השעונים הנפוצים והמבוקשים ביותר בקרב גברים. את השעון מאפיינות הספרות הרומיות (המחליפות את הספרות הרגילות), ומעניקות לו מראה עתיק וקלסי.

Panerai

רבים אוהבים אותו בשל העיצוב הייחודי שלו, המשלב לא פעם עור ומתכת, ובשל השילוב המיוחד שהוא יוצר. שכן מצד אחד מדובר בשעון יוקרתי ועתיק, ומצד שני זהו שעון מודרני ומשוכלל לכל דבר.

את מותגי שעוני היוקרה ניתן להשיג ברשת חנויות פדני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר