ניסיון חיסול בבת ים: גרונו של צעיר שוסף

ארבעה חשודים נעצרו על ניסיון רצח במהלך קטטה בחמישי אחר הצהריים • החשד הוא כי מדובר בניסיון רצח שתוכנן מראש • הקורבן שמוכר היטב למשטרה, מאושפז במצב בינוני עד קשה

צילום: חגי נתני תיעוד מבצעי מד"א // זירת האירוע בבת ים

האם מלחמות הכנופיות חזרו לבת ים? היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב, עצרה ארבעה חשודים בגין נסיון רצח שארע ביום חמישי אחר הצהריים בבת ים, כאשר גרונו של צעיר שוסף במהלך קטטה שפרצה ברחוב הרב מיימון בבת ים.

ביום חמישי התקבל במשטרה ובמד"א דיווח על קטטה בגן ציבורי ברחוב הרב מימון בבת ים, אנשי מד"א שהגיעו למקום איתרו צעיר בן 28 שגרונו שוסף. הצוות העביר את הפצוע לבית החולים וולפסון בחולון, במצב בינוני עד קשה.

השוטרים שהגיעו לבית החולים הבינו כי הקורבן מוכר היטב למשטרה, מתיק של ירי ותקיפה בראשון לציון ולאחר בדיקת מצלמות האבטחה, כחמש שעות לאחר האירוע, בלשי הימ"ר הצליחו לאתר את ארבעת החשודים.

החשודים שאותרו, 3 תושבי בת ים ואחד מבאר שבע נמצאו כששהו בתוך רכב וכאשר הם נעצרו ברמזור אדום, הבלשים קפצו עליהם ועצרו אותם.

ביום שישי הובאו החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, שם אמר נציג המשטרה רס"ב אליסף ביתן, כי מדובר היה בנסיון רצח שתוכנן מראש. פרקליטי החשודים הכחישו את המיוחס להם אולם השופט האריך את מעצרם בשבעה ימים.

אחד העצורים, אמיל אוביניה, בן 30 מבת ים, מוכר למשטרה היטב, כאשר לפני כשלוש שנים הגיעו שוטרי ימ"ר ת"א לביתו בבת ים, כדי לעצור אותו בחשד לביצוע הצתה, סחר בסמים וסחיטה.

במהלך הפעילות, כלב משטרתי זיהה בחצר הבית מטען חבלה ענק, שהורכב מלבנות חבלה, במשך שעות חבלני המשטרה פעלו על מנת לנטרל את המטען.

בתחילה סברו במשטרה כי המטען היה שייך לאוביניה, אולם בסופו של דבר הוברר כי הוא הוטמן שם כדי לפגוע בו. בכל מקרה אוביניה נעצר בחשד לסחר בסם ובעסקת טיעון הוא נידון ל-23 חודשי מאסר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר