נטע ברזילי זכתה בגמר "הכוכב הבא"

תיסע לייצג את ישראל באירוויזיון 2018 שיערך בפורטוגל • מרגי סיים שני, ריקי במקום השלישי • חן אהרוני הודח בשלב הראשון

הזוכה הגדולה // צילום: אורן בן חקון // הזוכה הגדולה // צילום: אורן בן חקון

נטע ברזילי היא הזוכה בגמר ״הכוכב הבא״ ותיסע לייצג את ישראל באירוויזיון 2018 במאי בליסבון. אל המקום השלישי הגיעה ריקי בן ארי, אל המקום השני הגיע יונתן מרגי. בשלב הראשון של התחרות הודח חן אהרוני והוא דורג במקום הרביעי. גם שופטי התחרות בחרו בנטע כמי שראויה לייצג את ישראל השנה בתחרות, ואילו מרגי הגיע למקום השני בדירוג השופטים.

רביעיית הגמר:

נטע ברזילי: בת 25 מהוד השרון. בלטה כשהופיעה עם הלופר לאורך העונה כשביצעה, בין היתר, את "Barbie girl", "Wannabe" ו-"Rude boy". ביצעה בגמר את השירים ״קצת משוגעת״ ו-״Gangnam style״.

יהונתן מרגי: בן 18 מיהוד. תלמיד כיתה י״ב. באודישן ביצע את השיר "How far I'll go" מתוך הסרט ״מואנה״ ולאורך העונה בלט כשביצע את "Talk dirty" ו-״Roar". ביצע בגמר את השירים "When I was your man" ו-״Get ugly״.


רביעיית הגמר של "הכוכב הבא" // צילום: רונן אקרמן

ריקי בן ארי: בת 52 מהיישוב אורנית. נשואה+2. במהלך העונה בלטה עם ביצועים לשירים ״אני חיה לי מיום ליום״, ״Natural woman" ו- "Greatest love of all". ביצעה בגמר את השירים ״Proud mary״ ו-״Total Eclipse of the Heart״.

חן אהרוני: בן 27 מחולון. התמודד בעונה החמישית של ״כוכב נולד״. בלט במהלך העונה עם ביצועים ל״Wrecking ball" ,"Bang bang" ו-״רוקדת״ של אניה בוקשטיין. ביצע בגמר את השיר המקורי שלו ״נשימה״.

בימים הקרובים תתכנס ועדה שתבחר את השיר שייצג את ישראל בפורטוגל והוא יוקלט במהלך חודש מרץ. האירוויזיון ישודר ב"כאן 11".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר