חדשות בארץ

בנו של אלוף לשעבר: "החיילים נכנסו לג’נין כדי לתקוף פלסטינים"

מיקו פלד, בנו של האלוף מתי פלד (שאף כיהן בעבר כחבר כנסת) - התייחס בחשבון הטוויטר שלו לניסיון הלינץ' בג'נין, ושלל על הסף את האפשרות ששני החיילים נכנסו לעיר הפלסטינית בטעות. "החיילים עשו פניה לא נכונה? איזה שטויות, אין אפשרות להיכנס לעיר פלסטינית בטעות. הם נכנסו בכוונה כדי לפגוע בפלסטינים"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מיקו פלד, בנו של האלוף מתי פלד (שאף כיהן בעבר כחבר כנסת) - התייחס בחשבון הטוויטר שלו לניסיון הלינץ' בג'נין, ושלל על הסף את האפשרות ששני החיילים נכנסו לעיר הפלסטינית בטעות. "החיילים עשו פניה לא נכונה? איזה שטויות, אין אפשרות להיכנס לעיר פלסטינית בטעות". 

פלד שהיום נחשב לאחד הפעילים היותר בולטים של תנועת ה-BDS, מרצה בין היתר בקמפוסים ברחבי ארה"ב את משנתו - הסכסוך הישראלי פלסטיני מפרספקטיבה של פעיל שמאל קיצוני, שבעבר התבטא לא פעם ואמר כי "ביצוע פיגוע הוא חלק ממאבק לאומי של עם שסובל דיכוי כבר 70 שנה, והחמאס בעיניי הוא לא ארגון טרור".

דובר צה"ל בתקשורת הזרה לשעבר -פיטר לרנר, צייץ בחשבונו כי "זה מה שקורה כשחיילים עושים פניה לא נכונה לעיר פלסטינית", אלא שבתגובה כאמור צייץ גם פלד ואמר "החיילים עשו פניה לא נכונה? איזה שטויות, אין אפשרות להיכנס לעיר פלסטינית בטעות. אם הם נכנסו אז זה היה בשביל לפגוע בתושבים הפלסטינים. אני נוהג בערים פלסטיניות כל הזמן, ואף פעם לא נתקלתי אף באירוע הקל ביותר", סיכם.  

תגיות:אלוףלינץ'חייליםצה"לג'נין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה