הפלת המטוס

שר הביטחון: "אנחנו נגיב על כל פרובוקציה"

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לראשונה לתקרית בסוף השבוע בה חדר מזל"ט איראני והופל מטוס F-16 ואמר כי "אנחנו מנהלים את העניינים בנחישות ובאחריות" (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (שלישי) לראשונה להפלת המטוס בשבת וההסלמה בגבול הצפוני ואמר: "אנחנו מנהלים את העניינים גם בנחישות וגם באחריות. אין שום מגבלות ואנחנו לא מקבלים שום מגבלות".

בסיור בקרית שמונה הוסיף שר הביטחון: "פעלנו בצורה נחושה וצריך להבין שלכל צעד שאנחנו נעשה פה, קודמת עבודה רבה. הכל צריך לעשות באופן מדויק, מתוכנן, מחושב. אנחנו נגיב על כל פרובוקציה, אנחנו נמשיך להגן על האינטרסים הביטחוניים החיוניים שלנו ובכלל. אם אני רוצה לעשות פרפרזה על הפתגם הידוע - 'זה לא הזמן לנבוח, זה הזמן לנשוך' - ואנחנו ננשוך חזק. אני מקווה שלא נצטרך לעשות את זה".

איווט ליברמן התייחס לקשר עם רוסיה: "זה קשר שמוכיח את עצמו, זה קשר יעיל, גם כשאנחנו לא מסכימים עצם העובדה שיש דיאלוג פתוח וכן מונע הרבה חיכוכים מיותרים, זה ברור שלכל צד יש אינטרסים משלו, כל צד רואה את התמונה אחרת. אבל יחד עם זה בשנים של מלחמת אזרחים בסוריה הצלחנו להימנע מחיכוך ישיר וזה גם הישג בפני עצמו".

על תמיכת ממשל טראמפ אמר שר הביטחון: "ראינו לאחר הפעולה לפני כשלושה ימים שארה"ב התייצבה בגלוי, נתנה גב למדינת ישראל ואנחנו מודים על כך. הם לא מבקשים את העצות שלנו וקטונתי מלתת להם עצות איך לנהל את ענייני הביטחון ומדיניות החוץ שלהם, אבל בהחלט אנחנו מאוד מרוצים מהגיבוי שארה"ב נתנה למדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר