עימותים בשטחים
עימותים בשטחים | צילום:

שוב עימותים בשטחים: בתום תפילות יום השישי פרצו מהומות בכמה גזרות בשטחים, בין כוחות צה"ל לכ-500 מפגינים ב-6 מוקדים שונים. על פי דיווחים במהלך העימותים נפצעו 2 פלסטינים ועל פי דיווח נהרג אזרח פלסטיני. בחלק מהגזרות הלוחמים השתמשו בירי חי, ומאוחר יותר החלו מהומות גם ברצועת עזה סמוך למחסום ארז ובמרכז הרצועה.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

אחרי תפילות יום השישי יצאו אזרחים פלסטינים להפגין ולהתעמת עם כוחות צה"ל. על פי דיווחים העימותים נרשמו בכפר ביתא, שם הגיב צה"ל להפרות הסדר באמצעות נשק חם. בגזרת רמאללה נפצעו שני צעירים.

עימותים באיו"ש, היום
2 פצועים במהומות ביו"ש | צילום:

בגזרת שכם התפתחו מהומות במחסום חווארה וגם ברחוב אל קודס בעיר, שם הגיעו אזרחים פלסטינים והתעמתו עם החיילים שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות.

בחברון לוחמי מג"ב סיכלו מוקדם יותר פיגוע, דקירה כשעצרו צעיר פלסטיני שעורר את חשדם באחת מעמדות הבידוק בכניסה למתחם מערת המכפלה. בבדיקה שערכו על גופו הם מצאו סכין מטבח מוסלקת בגרבו. מחקירה ראשונית עולה כי הוא תכנן לבצע פיגוע דקירה במקום. זו הפעם השישית מתחילת השנה בה מסוכל פיגוע דקירה במערת המכפלה.

במהלך השבוע נמשכו מספר עימותים בגדה, בעיקר במהלך הניסיונות לאיתור המחבל שרצח את הרב איתמר בן גל סמוך לאריאל. ביום שלישי, במהלך פעילות כוחות צה"ל בשכם, דווח על פלסטיני הרוג ו-65 פצועים: כוחות הביטחון הודיעו על מעצרם של שבעה חשודים.