אין תמונה
"נפלה קורבן". מסיק

המפיקה האמריקנית ג'יל מסיק התאבדה בגיל 50 – כך דיווחו הבוקר (שישי) בני משפחתה. מסיק הייתה המנהלת של השחקנית רוז מקגואן, שהאשימה את המפיק ההוליוודי הארווי וויינסטין באונס. על פי חלק מהפרסומים, מסיק הכחישה את טענותיה של מקגואן ועמדה לצידו של המפיק המושמץ, טענה שבני משפחתה של מסיק מכחישים כעת.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו 

מסיק הועסקה כמנהלת של מקגואן בשנת 1997, אז לטענתה נאנסה בידי וויינסטין. אחרי שחשפה את טענותיה, חשפו עורכי דינו של וויינסטין אי מייל שהראה כביכול את תמיכתה של מסיק בו.

לדברי משפחתה של מסיק, המפיקה התמודדה בעבר עם בעיות דיכאון, שהובילו לדבריהם, בין היתר, לכך ששמה קץ לחייה. "ג'יל מסיק הייתה אם לשניים, רעיה אוהבת וחברה יקרה", נכתב בהודעת המשפחה. "היא התמודדה עם בעיות דיכאון והיום היא לא שרדה".

המפיק ההוליוודי הארווי וויינסטין (צילום: רויטרס, חדשות)
המפיק שהואשם באונס, הארווי וויינסטין | צילום: רויטרס, חדשות

"ג'יל הייתה קרבן לתרבות החדשה שבה מידע בלתי מוגבל זורם בכל מקום", כתבו עוד בני המשפחה, בהתכוונם לכך ששמה של מסיק שורבב לפרשת הארווי וויינסטין. "מהירות זרימת המידע גרמה לכך ששקרים על ג'יל הופצו, שקרים איתם לא יכלה להתמודד".

"ג'יל האמינה בתנועה (#Metoo) ותמכה בכל אישה שחשפה מקרים אישיים ואנשים שביצעו מעשים בלתי נסבלים", כתבו עוד בהודעה. "היא לא הייתה שקרנית. רוז מקגואן פרסמה האשמות נגד ג'יל, שנותרה דוממת מול הטענות כדי לא לפגוע במאבק הנשים, ובכך נתנה למוניטין שלה להיהרס, למרות שלא עשתה דבר".