שתף קטע נבחר

קול: "רוצים לנקום בברצלונה"

גארד מכבי ת"א זוכר את התבוסה בספרד (89:67), ומדגיש את חשיבות המשחק הערב (21:05) ביורוליג מול הקטלאנים: "צריך להגן על הבית"

 

 

בראש של מכבי תל אביב עוד מהדהד ההפסד לברצלונה מהסיבוב הראשון ביורוליג (89:67). הערב (חמישי, 21:05) בהיכל, שחקניו של נבן ספאחיה מקווים לצאת עם תוצאה אחרת מול הקטלאנים במפגש אותו סימנו כבעל חשיבות עליונה על המאבק להיכנס לשמונה הקבוצות הראשונות במפעל. נוריס קול אמר: "צריך להגן על הבית".  

 

לטבלת היורוליג 

 

הגארד המשיך: "אנחנו נלחמים על הפלייאוף, זה משחק חשוב מכל ההיבטים, בטח אחרי שהובסנו שם אז מרגישים רצון קטן לנקום, אבל הרבה יותר חשוב לנו לשמור על המיקום שלנו בטבלה, אנחנו זקוקים לניצחון הזה".

 

"רוצים לנקום". נוריס קול (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"רוצים לנקום". נוריס קול(צילום: ראובן שוורץ)

 

במשחקים האחרונים ביורוליג הצוות המקצועי דיבר רבות על היכולת ההגנתית, אם זה בניצחון על ארמאני מילאנו בו שחקניו של סימונה פיאניג'אני רשמו 102 נקודות, ואם זה בהפסד האחרון לז'לגיריס קובנה (99:84), שהעיד על יכולת הגנתית לקויה ויכולת קליעה חלשה מחוץ לקשת.

 

על כך הוסיף קול: "יש דברים שאנחנו עוד צריכים לעבוד עליהם, רק צריך לבוא ולהוציא לפועל במשחקים. זו שנה ראשונה שלנו כקבוצה, אנחנו ממשיכים לבנות את הכימיה והתקשורת בין השחקנים, ככל שהדברים האלה ישתפרו גם עניין ההגנה ישתפר". דיאנדרה קיין הוסיף: "ההפסד מול ברצלונה יושב בראש. אנחנו צריכים לשלוט בקצב, לשחק פיזי, אסור לתת להם נקודות בהזדמנות שנייה".

 

אחרי ההפסד האחרון לז'לגיריס הצהובים נמצאים במקום השמיני ביורוליג עם מאזן של 11 ניצחונות מול 10 הפסדים ועדיין נאבקים על מקום ברבע הגמר. מהצד השני, ברצלונה נמצאת במקום ה-13 בטבלה, והשבוע פיטרה את מאמנה סיטו אלונסו. במקומו יעמוד על הקווים אלפרד ז'ולבה, מאמן המילואים שהוקפץ זמנית.

 

במכבי תל אביב נערכו לסיטואציה החדשה, כפי שהדגיש נבן ספאחיה אתמול במסיבת העיתונאים הרשמית: "אין להם מה להפסיד. לפעמים שחקנים מגיבים טוב למהלך של פיטורים ולפעמים רע, אבל אנחנו מוכנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
נוריס קול
צילום: עוז מועלם
מומלצים