חדשות בארץ

פיגוע דקירה בכרמי צור: מאבטח נדקר, המחבל נוטרל

לפנות בוקר הגיע מחבל ברכבו ליישוב ודקר את המאבטח בשער היישוב בידו. הוא נהדף, ומאבטח אחר ירה בו והרג אותו. המאבטח הפצוע פונה לבית החולים עם פציעה בידו

  • כ"ב שבט התשע"ח
הסכין ששימשה את המחבל (צילום: דובר צה"ל)הסכין ששימשה את המחבל (צילום: דובר צה"ל)
אא

אחרי הרצח של הרב רזיאל שבח ואיתמר בן גל ז"ל, כוחות הביטחון מגבירים את ערנותם במוקדים שונים בישראל. הלילה הסתיים ניסיון לפיגוע דקירה בכניסה להתנחלות כרמי צור שליד חברון בנטרול מחבל שנורה למוות. סמוך לשעה חמש וחצי לפנות בוקר הגיע מחבל לשער היישוב ברכבו. הוא פתח את דלת ביתן שמירה ודקר מאבטח בידו. המאבטח הדף את המחבל ומאבטח נוסף ששהה במקום פתח לעברו באש והרג אותו במקום. הרכב שעמו הגיע המחבל נותר ליד השער. כוח צה"ל הגיע למקום יחד עם מגן דוד אדום והעניק למאבטח הפצוע טיפול ראשוני.

המאבטח הפצוע, 36, פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים על ידי מד"א ואנשי רפואה של צה"ל. הוא סובל מפציעה בידו ופונה בהכרה מלאה, כשהבוקר הוא עובר בדיקות הדמיה. פרמדיקית מד"א דבורה אביעד שטיפלה בפצוע סיפרה: "הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים הדסה עין כרם, כשמצבו מוגדר קל". ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, המתגורר בכרמי צור: "רק אתמול ליווינו את חברינו הרב איתמר בן גל בהר ברכה. האירוע הזה הסתיים בנס הודות לתושייה של המאבטחים שלנו. המערכה על הארץ נמשכת ואנחנו נמשיך בבניין ובצמיחה בדרך להחלת ריבונות מלאה על חבלי מולדת".

כזכור, אתמול הובא למנוחות איתמר בן גל ז"ל, תושב הר ברכה שבשומרון, לאחר שנרצח בפיגוע הדקירה שאירע בשעות הצהריים בכניסה לעיר אריאל. הפיגוע אירע בטרמפיאדה בכניסה לעיר, כשהמחבל הדוקר ניסה להימלט. על פי עדי ראייה, לאחר שנדקר בן גל התפרץ לכביש, דפק על דלת אוטובוס שחלף במקום וצעק לנהג כי דקרו אותו, אז התמוטט ואיבד את ההכרה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון, שם נקבע מותו. מאוחר יותר התברר כי הרוצח הוא תושב תל אביב-יפו בן 19, עבד אל חכים עאדל, ערבי ישראלי בעל תעודת זהות כחולה, שכוחות הביטחון עדיין מנסים לאתר אותו. אמו היא תושבת חיפה ובמקור מנצרת.

תגיות:פיגוע דקירהמאבטח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה