חדשות בארץ

מזעזע: שבח ובן גל ז"ל הצטלמו יחד; נתניהו שר הבריאות

רק לפני שנה הצטלמו הרוגי הפיגוע בחוות גלעד ובאריאל ביום הולדת של חבר משותף, ממשלת פולין דוחה את בנט, ומזג האוויר ממשיך להיות חם מהרגיל. כל מה שצריך לדעת

הרב רזיאל שבח הי"דהרב רזיאל שבח הי"ד
אא

חדשות

התמונה המצמררת של הרוגי הפיגוע: "אף פעם לא חשבתי שארגיש שנולדה לי אחות. מרים, מחבקת אותך אהובה. נעבור את זה. יחד. לבד", כך כתבה יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח ז"ל, בדף הפייסבוק שלה. שבח פנתה כמובן למרים, אשתו של איתמר בן גל ז"ל, שנרצח אתמול בפיגוע באריאל. אתמול, בשעות הערב, פורסמה תמונה בה צולמו יחד שני הנרצחים. הם שבילו לפני כשנה ביום הולדת של חבר משותף.

ממשלת פולין דחתה את ביקור בנט: דוברת ממשלת פולין טענה אמש כי שר החינוך נפתלי בנט לא יבקר במדינה, זאת בעקבות דבריו לפיהם הוא מתכוון להיפגש עם סגן ראש הממשלה הפולני ביום רביעי ולנאום בפני סטודנטים. במשרד החוץ הפולני התנערו מהביקור. בנט הגיב: "ממשלת פולין ביטלה את ביקורי בפולין מפני שהזכרתי את פשעי אנשיה. לדור הבא שיעור חשוב ללמוד על שואת עמנו ואני אדאג שהם ילמדו זאת".

נתניהו הוא שר הבריאות: מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה לפיה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יכהן כשר הבריאות, בנוסף לתפקידו כראש הממשלה וכשר החוץ. 48 ח"כים תמכו בהחלטה ו-36 התנגדו. כזכור, בעקבות משבר עבודות הרכבת בשבת התפטר שר הבריאות יעקב ליצמן, וחזר לתפקידו כסגן שר הבריאות. הדבר קרה לאחר שחוקק חוק מיוחד המאפשר לראש הממשלה להאציל לסגן שר סמכויות של שר. במילים פשוטות: ראש הממשלה נתניהו יכהן כשר הבריאות, ויאציל את סמכויותיו לסגנו ליצמן.

 

חוץ

נאצי ומכחיש שואה לקונגרס בארה"ב? העיתון "שיקגו סאן-טיימס" מדווח כי ארתור ג'ונס, ניאו-נאצי ומכחיש שואה, הוא המועמד מטעם המפלגה הרפובליקנית לקונגרס במדינת אילינוי. ג'ונס בן ה-70 הגיב: "אני רץ לקונגרס, לא לתפקיד קנצלר גרמניה".

האמריקאים עוזבים את עיראק: דובר ממשלת עיראק אמר אמש (שני) כי הכוחות האמריקניים החלו לעזוב את המדינה, זאת בעקבות ההכרזה של העיר בגדד כי ניצחה את דעאש. "הקרב נגד הארגון נגמר, הנוכחות האמריקנית תקטן", אמר והוסיף: "דילול הכוחות לא מהווה התחלה של נסיגה מלאה".

עשרות הרוגים ופצועים בדמשק: לפחות 23 אזרחים נהרגו הלילה בתקיפה אווירית על פרבר בשליטת המורדים בקרבת דמשק. הארגון הסורי לזכויות אדם מסר כי לפחות 70 בני אדם נפצעו בהפצצה ומספר ההרוגים צפוי לעלות.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד מעונן בגובה בינוני ורב. מזג האוויר יוסיף להיות חם ויבש מהרגיל לעונה.

רביעי: מעונן חלקית. מזג האוויר יוסיף להיות חם מהרגיל לעונה. עליה תירשם בטמפרטורות.

חמישי: עליה נוספת בטמפרטורות, שיוסיפו להיות גבוהות מהרגיל לעונה.

שישי: מעונן חלקית. עדיין חם ויבש מהרגיל לעונה.

תגיות:פיגועכותרות ב-60 שניותהרב רזיאל שבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה