"האור שבחיינו נדרסה למוות": אביה של יעלה בת השנתיים נפרד

הלווייתה של יעלה רוזנפלד שנדרסה אתמול למוות בנמל תל אביב תתקיים היום ב-12:30 • אביה של הפעוטה ספד לה הבוקר: "נפלה עטרת ראשינו" • קרובי המשפחה המומים "לא מבינים איך זה יכול להיות?"

יעלה רוזנפלד על רקע זירת התאונה, אתמול // צילום: יהושע יוסף

הלווייתה של יעלה רוזנפלד, הפעוטה שנהרגה אתמול בתאונת דרכים בנמל תל אביב, תתקיים היום (שני) בשעה 12:30 בבית העלמים ירקון. אביה של יעלה, מקס, אמר הבוקר ל"ישראל היום": "נפלה עטרת ראשינו. האור שבחיינו, ילדתנו האהובה, נדרסה למוות והיא רק בת שנתיים".

צילום: יהושע יוסף

קרובי משפחה של הפעוטה, אמרו הבוקר ל"ישראל היום": "אנחנו לא מבינים איך זה יכול להיות? זה אסון בלתי נתפס. הלב נקרע. מתקשים להתאושש".

בתאונה אתמול נהרגה יעלה רוזנפלד, פעוטה כבת שנתיים. היא נפצעה אתמול באורח אנוש מפגיעת רכב בנמל תל אביב. פרמדיקים של מד"א טיפלו בה ופינו אותה לבית החולים איכילוב בתל אביב תוך שמבצעים בה פעולות החייאה, אך שם נקבע מותה.

הייתה האור של חיינו // צילום: יהושע יוסף

חובש רפואת חירום במד"א יצחק בן דוד סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי ילדה עם חבלת ראש קשה שוכבת על הכביש בסמוך לרכב כאשר כונני מד"א ורופאה שהזדמנה למקום מעניקים לה טיפול רפואי ראשוני ומבצעים בה פעולות החייאה. המשכתי במהירות את הטיפול הרפואי ופינינו אותה במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה לבי"ח איכילוב".

המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע והנהג הפוגע עוכב לחקירה.

מנתוני ארגון "בטרם" לבטיחות ילדים עולה כי משנת 2008 נהרגו 566 ילדים בישראל עקב תאונות דרכים. בשנת 2017 נהרגו 67 ילדים בתאונות דרכים ומאז תחילת 2018 נהרגו 4 ילדים בתאונות דרכים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר