יום שלישי, 21.05.2024 שעה 16:51
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

זעם על אוגו, עלול לעמוד לוועדת משמעת פנימית

בלאגן בהפועל ב"ש לאחר ה-1:0 נגד מכבי ת"א וכעס גדול על הקשר: "נהג בצורה חסרת אחריות", מליקסון: "גם בעונה שעברה הפסדנו כאן וזכינו באליפות"

|
ליאני מרחיק את אוגו (נעם מורנו)
ליאני מרחיק את אוגו (נעם מורנו)

משהו לא טוב עובר העונה על הפועל באר שבע ואמש (ראשון) הבלאגן בקבוצה המשיך לחגוג. האלופה רשמה הפסד אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות אחרי שהפסידה 1:0 למכבי תל אביב שגם העפילה על חשבונה למקום הראשון בליגת העל. אמנם ב”ש הפסידה בצורה מינימלית והיא רחוקה רק נקודה אחת מהצהובים, אבל ירדה חבולה ועצבנית לחדר הלבשה עם שני מורחקים והרבה סימני שאלה לקראת המשך מאבק האליפות.

"יצאנו בזול" אמרו בבאר שבע, "עם איך שנראינו, זה יכל להיגמר גרוע יותר. רצינו כל כך לנצח אבל איבדנו את הראש. אם נמשיך לשחק בצורה כזו, ללא הגעה למצבים משמעותיים, לא נצליח לקחת אליפות. לא הגיע לנו לנצח ומהצד השני מכבי ת”א לימדו אותנו שיעור חשוב. כדי לנצח משחקים מהסוג הזה צריך להיות מרוכזים בכל עמדה ולטרוף את הדשא" הוסיפו.

"באנו כמו גדולים, הליגה מאוד קשה"

הביקורת הגדולה אחרי אירועי אמש מופנית בעיקר לעברו של הקשר הניגרי ג'ון אוגו, שהורחק בדקה ה-24 אחרי שתי עבירות אחת אחרי השנייה שהשאירו את חבריו ב-10 שחקנים ועם עצבים כמו שלא נראו זמן רב בבירת הנגב. בבאר שבע לא אהבו בלשון המעטה שאוגו התעמת עם השופט לירן ליאני וסרב דקות ארוכות לרדת לחדר ההלבשה, אלמלא דובר הקבוצה גיל לבנוני שדאג להרגיע את הניגרי יחד עם אנשי הצוות המקצועי. השופט הראשי, לירן ליאני, צפוי לציין זאת באופן חמור בדו"ח השיפוט וככל הנראה אוגו צפוי לספוג השעיה ארוכה בנוסף לכרטיס האדום שספג.

"ג'ון נהג בצורה מטופשת וחסרת אחריות" אמרו בקבוצה, "הזהרנו אותו מקבלת פנים חמה כלפיו והקהל הצליח להוציא אותו מריכוז. אנחנו יודעים שהוא עצבני אבל ככה לא מתנהגים”. בסיום המשחק, אוגו ניגש לקהל וסימן להם שהוא מתנצל, אך במועדון לא מתכוונים לעבור זאת לסדר היום ולא מן הנמנע שיועמד בקרוב גם לועדת משמעת פנימית.

ג'ון אוגו צורח על לירן ליאני (רדאד ג'בארה)ג'ון אוגו צורח על לירן ליאני (רדאד ג'בארה)

אכזבה גדולה קיימת גם מחוליית הקישור האחורי וההגנה, ששוב איבדה המון כדורים שהובילו להתקפות נגד של מכבי תל אביב, בדגש על כיבוש השער של אלירן עטר. בבאר שבע הדגישו כמה חשוב להיות מרוכזים בקו האחורי, דבר שלא חלחל והשער שנכבש לרשת של גיא חיימוב, הגיע בעקבות טעות של אורן ביטון שלא כיסה את מסירת הרוחב, בנוסף לשמירה לקוייה של צמד הבלמים. לואי טאהא, שהורחק בדקה ה-89, השתולל בסיום המשחק כשהוא מנסה להביע את זעמו כלפי השופט הרביעי עמיחי מוזס. גם במקרה הזה, דובר באר שבע מנע בגופו התלהטות נוספת. חוליית ההתקפה גם ספגה ביקורת, אחרי שאיימה פעמיים בלבד על שוער היריבה פרדראג ראיקוביץ’, לעומת 16 איומים של המארחת.      

לואי טאהא יורד מהדשא (רדאד ג'בארה)לואי טאהא יורד מהדשא (רדאד ג'בארה)

לקראת המפגש הראשון ברבע גמר גביע המדינה נגד עירוני קריית שמונה בעוד יומיים, מצפה לברק בכר כאב ראש די גדול בנוסף לרוחות הלוהטות המלוות את קבוצתו. לואי טאהא וג'ון אוגו לא יעמדו לרשותו של המאמן, כמו כן החלוץ בן שהר שמתח את שריר הירך האחורי והוא צפוי להיעדר בשבועות הקרובים. שהר, הרגיש דקירה חזקה והוא אף מירר בבכי בעת החלפתו. שהר יעבור היום צילום כדי לאבחן האם מדובר בקרע או במתיחה חזקה. לאור החיסורים והאכזבה ממספר שחקנים, בכר ייתן את הקרדיט לשחקני הרכש החדשים מרואן קבהא וחנן ממן שצפויים לקבל דקות משמעותיות יותר במשחקים הבאים. 

"אמוציות זה חלק מהמשחק", אמר קפטן האלופה מאור מליקסון אחרי ההפסד והוסיף: "לצערי נענשנו על כך די מוקדם, מכבי הגיעו נורא אגרסיביים, זה היה משחק בלי יותר מדי הזדמנויות אבל הם עשו את שלהם" הוסיף הקפטן.

מאור מליקסון ומהראן ראדי מאוכזבים (נעם מורנו)מאור מליקסון ומהראן ראדי מאוכזבים (נעם מורנו)

ההתנהגות של ג'ון אוגו והמשך קרב האליפות: "כמו שאמרתי, אמוציות זה חלק מהמשחק. ג'ון לקח את זה ללב, אני יכול להבין אותו ואנחנו ממשיכים הלאה. יש משחקים קשים גם לנו וגם להם. גם אנחנו וגם מכבי ת”א קבוצות טובות, זה מראה שיש ליגה מעניינת העונה. גם בשנה שעברה הפסדנו פה והצלחנו לזכות באליפות, נקווה שזה גם מה שיקרה העונה".
הקושי ביצירת מצבים ושאלת השובע בקבוצה: "זה טבעי, אחרי שנתיים שקבוצות משחקות נגדנו ומעבות את ההגנה, יותר קשה לנו אבל נמצא את הפתרונות. זה התפקיד של התקשורת לדבר על שובע, ממה שאני מרגיש בקבוצה כולם רעבים ורוצים לשחק. יש עוד הרבה נקודות בקופה ונדבר בהמשך העונה".
משחק הגביע ברביעי נגד עירוני קריית שמונה: "הם מצוינת שעשתה לנו חיים קשים גם בליגה. השנה אין משחקים קלים, כל משחק הוא קשה וננסה לעשות את העבודה שלנו. אני בטוח שיהיה בסדר".  

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */