הקלטת של הרב ברלנד מזעזעת את הציבור החרדי: תועד נוגע באישה

תיעוד וידאו שהופץ הבוקר ברשתות החברתיות מעורר סערה גדולה בציבור החרדי: הרב ברלנד, שהודה והורשע בביצוע מעשים חמורים, מתועד נוגע באישה מקהילתו • האישה: הוא מרח לי משחה וריפא אותי מסרטן
חיים טוויל
י"ט שבט התשע"ח / 04.02.2018 18:25

סרטון של הרב אליעזר ברלנד כשהוא נוגע מול המצלמה באישה, הופץ היום (ראשון) ברשתות החברתיות – ומעורר סערה גדולה.

התיעוד – סרטון בן 11 שניות –  בו נראה מנהיג קהילת ‘שובו בנים’ עובר על ההלכה זעזע רבים, כיוון שעד כה טענו אנשיו כי הוא הודה בביצוע מעשים חמורים בשתי נשים, רק כדי לסיים את הפרשה.

כעת, לראשונה, הוצגה קלטת המתעדת את התנהלותו.

העיתונאי יאיר שרקי, שפרסם את הסרטון בחדשות 2, הסביר בטוויטר: “ביחס לעדויות של נשים שנפגעו מברלנד, להרשעה בבית המשפט, ולהודאה שלו עצמו – הסרטון הזה די ‘פרווה’. אבל במושגי העולם החרדי, זו הפעם הראשונה שרואים באופן שאינו ניתן לפרשנות כיצד ברלנד עובר על איסורי תורה בפומבי ונוגע באישה שאינה ממשפחתו. זה נשק שובר שוויון בקרב על מעמדו במגזר”.

בחודשים האחרונים עורכים אנשיו של הרב ברלנד כינוסים ברחבי הארץ, בהשתתפות מאות מחסידיו, ומנסים בכל כוחם לזכות בלגיטימציה מהעולם החרדי.

מול הכינוסים הללו מפגינים בכל מקום קבוצות שונות, ובהם חרדים המתנגדים לדרכו ולמעשיו.

בסביבתו של הרב ברלנד הסבירו בתגובה לסרטון, כי זו דרכו לרפא אנשים ולעזור להם וכי הוא מרח משחה על אותה אישה כדי לרפא אותה ממחלת הסרטן. האישה, שתועדה בסרטון הפיצו ברשתות החברתיות אנשיו של הרב ברלנד, אמרה כי הטיפול של הרב אכן הצליח לרפא אותה מהמחלה.

הרב אליעזר ברלנד הודה והורשע בביצוע מעשים חמורים בשתי נשים. הוא ישב בכלא וכעבור מספר חודשים שוחרר למעצר בית. בחודש תשרי הוא סיים לרצות את עונשו.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תמני
    04/02/2018 19:54
    נוחי
  1. חיים טוויל תמני נעול

  2. ישר כח
    05/02/2018 00:03
    יהודי
  3. מצוה לפרסם את הרשע!

    • מרדכי ע   17/02/2018 23:46

      שלם תשלם על בזיון ת”ח יהודי