Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 05 בפברואר, 2018

הטורפים של אפריקה 2, פושאפ 2, שרשרת הפיקוד, תאילנד הפראית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:00 הטורפים של אפריקה 2 | Africa's Hunters 2, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק Wild

סדרה בת שישה פרקים המתעדת את חייהם של כמה מהטורפים החזקים ביותר בזמביה – אריות, נמרים, צבועים וזאבים טלואים.

19:00 פושאפ 2, ערוץ Hot בידור ישראלי

צחי קומה חוזר בעונה חדשה של תוכנית ראיונות ספורטיבית במיוחד המתרחשת כולה בחדר הכושר, וגורם לכל הסלבס העונה משתתפים: אייל גולן, שיר אלמליח, ניקול ראידמן, משה פרץ, מאיה בוסקילה, דודו אהרון, חנה לסלאו, איתי לוי ו-ג'קי אזולאי.

22:00 שרשרת הפיקוד | Chain of Command, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

סדרה תיעודית בת 8 פרקים, המציגה דיוקן אינטימי של המלחמה בגורמים קיצוניים ואלימים, ושל הנשים והגברים שמקדישים את חייהם למענה. ליוצרי הסדרה ניתנה גישה חסרת תקדים לכוחות המזוינים של ארצות הברית ולחדרי החדרים של הפנטגון, לחזיתות הלחימה מסביב לעולם ואפילו לתא הטייס של מטוס קרב בזמן משימה. שרשרת הפיקוד מספקת תובנה יוצאת דופן על שורה של סמכויות ואחריות כולל תיעוד נדיר של ישיבה עם הגנרל ג'וזף דנפורד ג'וניור, היו"ר ה-19 של המטות המשולבים. מתוך אולמות הפנטגון בוושינגטון הבירה אל קווי החזית בעיראק, אפגניסטן; סומליה; ניז'ר; דרום אמריקה, וכן מאזורי הגיוס של דאע"ש בטרינידד ובטובגו. הסדרה מלווה בקולו השחקן כריס אוונס ("קפטן אמריקה").

22:50 תאילנד הפראית | Wild Thailand, ערוץ Hot8

שלושת פרקי הסדרה של ה-BBC סוקרים את עולם הטבע בתאילנד ואת היחסים המיוחדים בין בני האדם לחיות במדינה. צבעים, טעמים, ריחות וצלילים ייחודיים נמצאים בכל פינה בתאילנד. דרום תאילנד, למשל, הוא גן עדן של טבע בו בני האדם ובעלי החיים חולקים את סביבת המחייה שלהם. עליהם לפעול יחד כדי להתקיים והם תורמים זה לזה בשימור המערכת האקולוגית העדינה שבה הם חיים. לאחר ביקור בדרום תאילנד, נגיע למרכז ולצפון וננסה להבין טוב יותר את הקסם של תאילנד הפראית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן