תלמיד י"ב הפיץ תמונת עירום של חברתו

נערה מתיכון בחולון מסתגרת בביתה מאז שבן זוגה שלח לחבריו תמונה אינטימית שלה - כדי להוכיח שחברתו "הכי יפה" • אחד החברים סיפר: "הם התחילו להתרברב. כמה העלו אפילו תמונות של החברות בבגדי ים, אבל הוא חשף את ה'ג'וקר'"

"עד לאותו מקרה הם היו בני זוג למופת, מאוהבים עד השמיים וחזרה" // צילום אילוסטרציה: גטי אימג'ס

שולחים תמונות חושפניות בווטסאפ? כדאי לכם לקרוא את הסיפור הבא: תמונות עירום של תלמידת תיכון מחולון הועברו והופצו לאחרונה ברשת הווטסאפ לכל דורש – על ידי בן הזוג שלה.

החבר איים על הצעירה כי אם לא תצלם את עצמה בעירום הוא יעזוב אותה. בעקבות האיום צילמה הצעירה את עצמה בעירום, אך החבר הבוגדני לא הסתפק בכך, והפיץ את התמונות בקרב מכריו. משם, הדרך להפצה נרחבת בקרב קבוצות ווטסאפ רבות היתה מהירה.

מקורבים של הנערה מסרו כי "התפוצה הנרחבת של התמונות גרמו לה להיכנס לדיכאון עמוק" וכי מאז הפרסום היא מסתגרת בביתה.

הנערה, תלמידת כיתה י"א, הכירה את הצעיר באוגוסט האחרון, כשיצאה לנופש עם חבריה בדירה באילת. במהלך אחת המסיבות שבהן השתתפה היא הכירה את הבחור, תלמיד י"ב מאחת הערים הסמוכות לחולון.

על פי פרסום בעיתון "השקמה-חולון", בתחילת חודש דצמבר האחרון, הקשר בין שני הצעירים נותק בשל תקופת לימודים אינטנסיבית וכן לאור העובדה שלצעירה לא היה רישיון לרכב, מה שמנע מהם להיפגש בתדירות גבוהה. הקשר החל לדעוך, אך השניים המשיכו לשמור על קשר ב"אש קטנה" באמצעות התכתבויות ושיחות טלפון. 

חברה טובה של הצעירה העידה בראיון כי "עד לאותו מקרה הם היו בני זוג למופת, מאוהבים עד השמיים וחזרה, אבל כשהם התראו במרחקים של שבוע, היא היתה מאוד עצובה וגם הוא היה מדוכא".

"רמז לה שהוא מתגעגע אליה ולגוף שלה, שהוא כבר לא זוכר איך היא נראית" // צילום: גטי אימג'ס

לדברי אותה חברה, החבר הפעיל על הנערה לחץ "ורמז לה שהוא מתגעגע אליה ולגוף שלה, שהוא כבר לא זוכר איך היא נראית. היא לא סיפרה לי עד לאיזו רמה של אינטימיות הם הגיעו אבל היא בחורה טובה. הוא אמר לה שאם היא לא תשלח לו תמונות שלה בעירום, הוא יעזוב אותה. הוא טען שהיא לא אוהבת אותו ושאין לה דרך להוכיח לו את ההפך. היא הצטלמה בעירום חלקי – לבשה תחתונים בלבד. ראיתי את התמונות והיא נראתה מאוד מפתה".

הרקע לפרסום התמונה האינטימית הוא ויכוח בין הצעיר לבין חבריו, שעסק בשאלה למי מהם יש את החברה היפה ביותר. אחד החברים בקבוצת הווטסאפ המדוברת, אמר כי חברי הקבוצה "התחילו להתרברב למי יש חברה יותר יפה. חלק העלו תמונות שלהם עם בנות הזוג, כמה העלו אפילו תמונות של החברות בבגדי ים, אבל הוא חשף את ה'ג'וקר' והעלה תמונות של החברה שלו בחצי עירום, בתחתונים ובפוזה של דוגמנית. היתה אפילו התערבות מטופשת על בקבוק בירה למי שזוכה בהכי הרבה קולות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר