חדשות יהדות

ארי שמאי חושף: "אבי, שתרם גופתו למדע - בא בחלום ושאל 'מתי הדתיים יבואו?'". מטלטל

מרגש את הרשת: במהלך כנס של חב"ד שנערך לפני ימים ספורים, איש הטלוויזיה ועורך הדין ארי שמאי הוזמן לבמה וחשף סיפור מדהים שקרה לאחר פטירת אביו. סיפור שמדגים, עין בעין, את השגחת הבורא על ברואיו  

עו"ד ארי שמאי בכינוס המדובר עו"ד ארי שמאי בכינוס המדובר
אא

את הסיפור המדהים שלפניכם, שעושה שמות ברשת, מספר לא אחר מאשר איש הטלוויזיה - עורך הדין ארי שמאי, שהשתתף בכנס של חב"ד לפני מספר ימים. "אני רוצה לספר לכם סיפור אחד, וסליחה שהוא נפתח אולי על עברה במצוות כיבוד אב ואם", פתח שמאי ואמר. "אבי עליו השלום היה קמצן. התרומה הראשונה שהוא תרם הייתה, כשהוא תרם את גופו למדע - רחמנא ליצלן. עכשיו, אני הולך לספר לכם סיפור שאני שומע כמותו בכל מיני סיפורים של רבנים, ואני אומר: 'לא מאמין לזה, זה חרטה'. אבל הסיפור שאני אספר הוא סיפור אמיתי".

ממשיך שמאי ואומר כי "הוא תרם את גופתו למחקר ואני לא יודע אם אתם יודעים, אבל שנה שנתיים אחרים זה כשגומרים לחקור את הגופה במכון לאנטומיה, מתקשרים למשפחה. אחותי סיפרה לי שיום אחד היא חלמה חלום, ובחלומה - אבי שהיה ר"ל אדם לא מאמין, הופיע לה בחלום ואומר לה: 'אורלי היקרה, מתי כבר הדתיים יבואו לקחת אותי?'. 

"היא לא ייחסה לזה חשיבות רבה, אבל למחרת היום, טלפון מהמכון לאנטומיה של אוניברסיטת תל אביב לאמא שלי היקרה, ואומרים לה: 'גמרנו לבדוק את הגופה. מה לעשות איתה? האם לזרוק אותה לחיריה או להביאה לקבורה בישראל???'".

בנקודה זו מודה שמאי כי הוא לא יודע מה המסקנה מהסיפור הזה, "אבל אתם בוודאי יודעים. זה סיפור שהיה והבאנו אותה לקבורה כדת משה וישראל, ואמרתי עליו קדיש. דרך אגב, אמי היא אישה מסורתית והיא תיקבר, עד 120, בקבורה של חברה קדישא", הרגיע שמאי את הקהל המריע. 

תגיות:חלוםמוותכנסגופהמדעחב"דארי שמאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה