בגלל פרקינסון: ניל דיימונד פורש מהבמה

הזמר האגדי הודיע כי הוא מבטל את סיבוב ההופעות שלו לאחר שאובחן כחולה בפרקינסון • "בצער רב ובאכזבה, אני מכריז על פרישתי מהופעות. היה לי לכבוד להופיע בפני קהל מעריציי בחמישים השנים האחרונות", מסר

צילום: AP // ניל דיאמונד

הזמר היהודי-אמריקאי ניל דיימונד, יציין ברביעי הקרוב את יום הולדתו ה-77, אך את האירוע החגיגי תלווה בשורה פחות נעימה. לאחר שאובחן כחולה בפרקינסון, דיימונד הודיע השבוע כי בעצת רופאיו הוא נאלץ בצער ובכאב לפרוש ממסע ההופעות הנוכחי שלו המציין 50 שנות קריירה מוצלחות, ולבטל את ההופעות שהיו צפויות להתקיים בניו זילנד ואוסטרליה במרץ ואפריל הקרובים.

פורש. הזמר ניל דיימונד // צילום: AP

"בצער ובאכזבה, אני מכריז על פרישתי מסיבוב ההופעות", מסר דיימונד בהודעה שיצאה לציבור ביום שני האחרון. "היה לי לכבוד להופיע בפני קהל המעריצים שלי בחמישים השנים האחרונות. אני מתנצל בפני כל מי שרכש כרטיסים וציפה לראות אותי מופיע".

למרות האבחנה הרפואית שאילצה אותו לפרוש מסיבוב ההופעות, דיימונד הבטיח למעריציו כי ימשיך להיות פעיל בכתיבה, הקלטות ופרויקטים מוזיקליים אחרים לעוד הרבה מאד זמן.

ביום ראשון הקרוב, דיימונד, המתחזק קריירה מוזיקלית מצליחה כבר חמישה עשורים, יזכה לכבוד השמור לענקי המוזיקה ויקבל פרס מפעל חיים בטקס פרסי הגראמי.

בין להיטיו הבולטים לאורך השנים: "Sweet Caroline"' Girl , you'll be a woman Soon, ו- "Cracklin Rosie".

“This ride has been so good, so good, so good’ thanks to you” - כך סיים הזמר את הודעתו לציבור, בקריצה ללהיט המפורסם "Sweet Caroline".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר