Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 24 בינואר, 2018

חנות הנשק, סדר אותי 2, לצוד את היטלר 3, הדרך 3, שובר קופות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 חנות הנשק | The Gun Shop, ערוץ Hot8

מה מסתתר מאחורי דלתות חנות נשק בארצות הברית? באמצעות מצלמות אבטחה של חנות נשק במישיגן נחשפים לאתגרים היומיומיים של ניהול עסק בתעשייה שנויה במחלוקת. האם על נשיאת נשק להישאר חוקית בארצות הברית? מה קורה כאשר הנשק מגיע לידיים הלא נכונות? מדוע אזרחים רוצים לקנות נשק? זהו סיפורה של חנות נשק במישיגן מנסה לענות על השאלות האלה דרך עיניהם של העובדים בחנות ולקוחותיה. כמו כן, נחשפים למוטיבציות השונות של אנשים לשאת נשק ולתחושותיהם על רקע אירועי ירי שונים שהתרחשו בסביבתם. ארה"ב, 2017.

22:45 סדר אותי 2 | 2 High Maintenance, ערוץ Hot HBO + בשעה 23:00 בערוץ Yes Oh

לפרטים נוספים ראו, יום שבת, 20 בינואר, 2018, בסלקום TV

23:15 לצוד את היטלר 3 | Hunting Hitler 3, ערוץ ההיסטוריה

עונה שלישית לסדרה. החקירה מעמיקה ומסתעפת אחר גורלו של מנהיג גרמניה הנאצית, במטרה לחשוף האם ייתכן כי החקירה לא התאבד בבונקר שלו בברלין בסוף מלחמת העולם השניה, אלא הצליח להימלט ומצא מסתור חשאי אלפי קילומטרים מגרמניה.

הדרך 3 | The Path 3, סלקום TV

הדרמה בכיכובו של ארון פול ("שובר שורות") חוזרת לעונה השלישית ואליה מצטרפת שחקנית הקולנוע והדוגמנית ההודית, פרידה פינטו ("נער החידות ממומביי").

שובר קופות | Blockbuster, נטפליקס | Netflix

הסרט המקורי הצרפתי הראשון של נטפליקס. כאשר לולה עוזבת את ז'רמי בגלל סרטון שיצר כדי לשעשע את אביו החולה, הוא רוקם תוכנית גאונית כדי לזכות מחדש בלבה של חברתו שאוהבת גיבורי-על. שחקנים: סירוס שהידי, ליונל אבלנסקי, שרלוט גבריס. במאי: ג'ולי היגרק.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן