חדשות בארץ

סרטון מכעיס: מה חיפש הנער המוסלמי בכותל?

"בטח תסלחו לי שלבשתי את זה", אומר הנער בעודו שם את הכיפה על הראש. "אני לבשתי את זה רק כדי לצלם לכם מה יש שם בכותל, אבל באמת המקום שלה בזבל", אמר לקהל 'מעריציו'

אא

הסרטון שעושה שמות ברשת: "אני ליד היהודים האדוקים, הקיצוניים, אלה ששונאים ערבים", במילים אלו פותח נער ערבי ממזרח ירושלים את הסרטון שלו, בו הוא מצולם כשהוא מתחפש לנער יהודי-דתי, כדי להיכנס בחופשיות לכותל המערבי. "הדרך היחידה בה אני יכול לצלם", הוא אומר ומוציא כיפה מכיסאו ושם אותה על ראשו. "אם הם יגלו שאני ערבי, הם, וואלה - הם שונאים ערבים. אבל כמו שהיהודים פולשים לאל-אקצא, כך אנחנו צריכים להיכנס לקיר אל-בוראק" (הכותל המערבי), הוא אומר. 

את הסרטון העלה לפייסבוק דף בשם '0202 - מבט מירושלים המזרחית'. "בטח תסלחו לי שלבשתי את זה", אומר הנער בעודו שם את הכיפה על הראש. "אני לבשתי את זה רק כדי לצלם לכם מה יש שם בכותל, אבל באמת המקום שלה בזבל", אמר לקהל 'מעריציו'. 

וכיצד הגיבו הגולשים הערבים לסרטון שלו? לפניכם מקצת התגובות הנבחרות:

"מה נכנס בך שנכנסת אליהם לראות איך מתפללים? אגב, זה ממש לא מצחיק. טמטום גמור", אמרה תגובה אחת כשהאחרת לא נשארת חייבת: "זה ממש לא טמטום. הוא ניסה משהו חדש, המקום הזה שייך לנו כולו". תגובה שלישית שהצטרפה אמרה: "ידוע שהוא כולו שלנו, אבל למה שהוא עשה אין מטרה, אין משמעות ואין תוצאה. לפי דעתי הבחור עושה שטויות ומבזבז את הזמן. מה יש לו שהוא נכנס אליהם באמצע שהם מתפללים? ומה הייתה דעתך אם היה נתפס, גם אתה הייתה אומר שזה שטויות. אתה היית הראשון שמתנגד ואומר שזה טמטום ומה יש לו שהוא נכנס ככה ביניהם".

כעת מסתבר שהפרובוקטור הקטן עונה לשם אבן אל-קודס, ובסרטון אחר שהעלה לרשת לפני כארבעה חודשים הוא נראה כשהוא עושה את אותו 'תעלול' מבלי שאף אחד מאנשי הביטחון הפזורים בכותל, יחשדו בדבר מה. הסרטון הקודם שלו אגב, זכה ללמעלה ממיליון צפיות. 

תגיות:דתייהודיםכותלערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה