שתף קטע נבחר

נעילה שלילית בבורסת ת"א; החברה לישראל ירדה ב-3.1%

מדד ת"א 35 ירד ב-0.4%, ת"א 125 נחלש ב-0.2%; בדרך לעסקאות חדשות: טוגדר קפצה ב-21%

מדד ת"א 35 סגר את יום המסחר הראשון של השבוע בירידה של 0.4%, ת"א 125 נחלש ב-0.2%.

 

פרטנר הובילה את ת"א 25 עם עלייה של 2%, החברה לישראל ירדה ב-3.1% בתחתית המדד; קומפיוגן קפצה ב-7.4% בפסגת ת"א 90, אלקטרה צריכה ירדה ב-2.9% בקצה האדום של המדד. מחוץ למדדים המובילים בלטה מניית טוגדר שקפצה ב-21.1% במחזור גבוה מאוד של 11.8 מיליון שקל (מול ממוצע יומי של 2.3 מיליון שקל בחודש האחרון).

 

ברקע למסחר

חברת השירותים הלוגיסטיים אוברסיז קומרס שבשליטת קרן פימי הודיעה על מיזוג פעילות ההובלה וההפצה שלה עם חברת ליעד לוגיסטיקה והפצה. אוברסיז וליעד יקימו חברה חדשה אליה יעבירו הצדדים את כלל פעילות ההובלה וההפצה שלהם, בתמורה להקצאת מניות החברה החדשה. החברה החדשה תחזיק בצי של 38 משאיות ו-23 נגררים. 

 

פוקס הודיעה על מו"מ מתקדם להשקת מועדון לקוחות  בשותפות עם לאומי קארד. קבוצת האופנה דיווחה כי השותפות תכלול השקת כרטיס אשראי חוץ בנקאי לחברי מועדון הלקוחות דרים קארד, שיונפק ויתופעל על ידי לאומי קארד.

 

אנלייט אנרגיה בדרך לעסקה גדולה באירופה: חברת האנרגיה המתחדשת שבשליטת קבוצת יורוקום דיווחה כי היא מנהלת מו"מ על רכישת הזכויות בפרויקט אנרגיית רוח בשלבי פיתוח מתקדמים ובהספק כולל של 105 מגה-וואט, במדינה "במרכז אירופה".

 

טוגדר דיווחה על הסכם אספקת קנאביס רפואי עם חברה גרמנית. בכוונת החברה הגרמנית לרכוש מטוגדר כ-5 טון מוצר בשנה, החל מהשנה הראשונה שבה חברת הפעילות של טוגדר תהיה רשאית לייצא מוצרי קנאביס רפואי.


פורסם לראשונה 21/01/2018 10:11

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים