שתף קטע נבחר

לפני מכבי חיפה: בורדו ניצחה בליגה הצרפתית

המוליכה, שתשחק באמצע השבוע נגד אלופת ישראל, גברה 0:1 על פ.ס.ז'. מונפלייה שניה אחרי 1:2 על לה מאן. 1:3 לולנסיין על מונאקו, מארסיי ניצחה את ניס באותה התוצאה

ביום ג' הקרוב תשחק בורדו באיצטדיון רמת גן נגד מכבי חיפה, במחזור האחרון בשלב הבתים בליגת האלופות. השחקנים של לורן בלאן, אשר מוליכים את טבלת הליגה הצרפתית והבטיחו את מקומם בשלב הבא בזירה האירופית, יגיעו לישראל רגועים אחרי שניצחו הערב (ש') 0:1 את פריז סן ז'רמן במחזור ה-15 בארצם.

 

שער נגיחה של הצ'כי ירוסלאב פלאסיל (דקה 24) הכריע את גורל המשחק והעניק לבורדו יתרון של ארבע נקודות (31 לעומת 27) במקום הראשון, בטרם הושלם המחזור. כוכב הקבוצה, יוהאן גורקוף, חזר לשחק אחרי שנעדר שבועיים בגלל פציעה.  


לוצ'ו גונסאלס ממארסיי עם דויד הולבאיק מניס (צילום: AP) 

 

מונפלייה תופסת את המקום השני אחרי שניצחה את לה מאן 1:2. קארים היט פאנה כבש (12) ובישל את השני של מונפלייה, אותו כבש ליליאן קומפאן (72).

אנטוני לה טאלק כבש למפסידים (62).

 

ולנסיין שלישית (26 נקודות) לאחר ניצחון ביתי 1:3 על מונאקו, משערים של דויד דוקורטיו (27), ממאדו סמאסה (85) והטוניסאי פאחיד בן חפאלה (94 בפנדל). ננה כבש (50) למונאקו.

 

מארסיי במקום השביעי (25 נקודות) לאחר שניצחה בחוץ את ניס 1:3. ממאדו ניאנג (19), לוצ'ו גונסאלס (76) ובקארי קונה (76) כבשו למארסיי, קפומבה קוליבאלי (31) לניס. יתר התוצאות: ראן - לוריין 0:1; סנט אטיין - סושו 0:0. ביום א': אוקזר - נאנסי, בולונז' - לאנס, גרנובל - טולוז, ליל - ליון.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פלאסיל חוגג עם שאמח
צילום: AP
מומלצים