ליברמן: “אסור להיכנס למצב רוח שאנו כל הזמן אשמים – זה מטורף”

התחייב בראיון לרשת ב' כי כל המנהרות יושמדו עד סוף השנה • "צריך להוביל אותם למצב של ייאוש טוטאלי וויתור על הרעיון של השמדת ישראל" • "הנוסחה תהיה שיקום תמורת פירוז, כמו קיר הברזל" • "הדבר הראשון הוא הסדר בנוגע לשבויים והנעדרים. בלי זה, אי אפשר להתקדם לשום מקום"
אריה ריבקינד
כ"ח טבת התשע"ח / 15.01.2018 10:18

שר הביטחון אביגדור ליברמן קרא הבוקר (שני) להביא את חמאס ואת ארגוני הטרור ברצועת עזה – “למצב של ייאוש טוטאלי וויתור על הרעיון של השמדת מדינת ישראל”.

בראיון שהעניק לדב גיל-הר בתכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב’, הצהיר ליברמן: “הדבר הראשון בעזה הוא הסדר בנוגע לשבויים והנעדרים. בלי זה, אי אפשר להתקדם לשום מקום”.

על השמדת המנהרה בין רצועת עזה לחצי האי סיני – אמר שר הבטחון: “אנחנו פועלים במרץ כדי לחסל את מנהרות הטרור. עד סוף השנה הזו נחסל את כל המנהרות ונשלים את הקמת המכשול. לצערי, ראינו לאן הולכים חומרי הבנייה”.

לדבריו, “מי שהביא את רצועת עזה למצב הומניטרי בלתי אפשרי הוא חמאס. זו אחריות שלו. אסור להיכנס למצב הרוח הזה שאנחנו כל הזמן אשמים – זה מטורף”.

שר הביטחון הוסיף: “על כל פצמ”ר שנורה אנחנו מקזזים לחמאס יכולות קריטיות. צריך להוביל אותם למצב של ייאוש טוטאלי וויתור על הרעיון של השמדת מדינת ישראל. הנוסחה תהיה שיקום תמורת פירוז, כמו קיר הברזל. חמאס משקיע ברקטות ובמנהרות במקום במים ובבריאות”.

ליברמן דחה פעם נוספת את היוזמה להקמת אי ברצועה: “לא מוסרי כרגע לדבר על השקעות בעזה. כל עוד הם לא מוכנים להתפשר על כלום, אנחנו לא נדבר על השקעה ועל הקמת נמל ימי שם. זו גישה תבוסתנית, מוטעית וללא שום אופק”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות