שתף קטע נבחר

טל בן חיים: "פומפי טובה מספיק כדי להישאר"

בלם הנבחרת בטוח שפורטסמות' שלו ושל אברהם גרנט, יכולה לעשות את העבודה מול ברנלי (14:45). צ'לסי מתארחת אצל הסיטי במנצ'סטר וליברפול בבלקבורן

"יש לנו קבוצה מספיק טוב כדי לשרוד", טוען בלם פורטסמות' ונבחרת ישראל, טל בן חיים, לפני המפגש מול ברנלי בשבת (14:45). "אני בטוח שאנחנו יותר טובים מכמה קבוצות שנמצאות מעלינו, אבל נצטרך להוכיח את זה רק דרך התוצאות. בחלק גדול מהמשחקים היינו טובים יותר מהיריבה, אבל זה לא מספיק".

 

שחקני פורטסמות' עדיין לא קיבלו משכורות, אבל את המאמן אברהם גרנט זה לא ממש מטריד. "במשחק מול מנצ'סטר יונייטד הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל ברמה גבוהה", אמר הישראלי. "חייבים לקחת את הדברים הטובים למשחק מול ברנלי ולהאמין בעצמנו, כי נשארו עוד יותר מ-20 משחקים עד סיום העונה וכשאתה בתחתית, כל אחד מהם חשוב".


אברהם גרנט. "מקווה שנתחיל לנצח מול ברנלי" (צילום: גטי אימג'ס) 

 

גרנט הוסיף כי בכל יום הוא לומד משהו חדש על הקבוצה וגילה כי פפה בובה דיופ וסטיב פינאן חזרו להתאמן, בעוד השוער דייויד ג'יימס ישוב לאימונים בשבוע הבא. "לא ננצח את כל המשחקים עד הסוף, אבל אני מקווה שנתחיל מול ברנלי", המשיך מאמן נבחרת ישראל בעבר. "יש לנו עוד מה לשפר, אבל אני אוהב את מה שאני רואה בינתיים".

 

ג'רארד: "רוצה תארים, לא שיאים אישיים"

ליברפול תתארח אצל בלקבורן במטרה לשמור את עצמה חיה לקראת הקרב המרתק שצפוי העונה על הכרטיסים לליגת האלופות. סטיבן ג'רארד ירשום הופעה מספר 500 במדים האדומים, אבל גם הוא יודע שזה לא מספיק.


סטיבן ג'רארד. "רוצה להיות גאה בתארים שלקחתי" (צילום: רויטרס) 

 

"זה נחמד לרשום נקודות ציון שכאלה בקריירה, אבל זה לא מספיק", אמר הקפטן, שרמז בוודאי על התואר היחיד שחמק ממנו בינתיים ברמה הקבוצתית - אליפות. "כשאפרוש אני רוצה להסתכל ולהיות גאה בתארים שלקחתי ולא על שיאים אישיים. זה נהדר לזכות לתהילה הזאת, אבל בלי תארים זה לא שווה כלום".

 

רפא בניטס שוב יצטרך להסתדר ללא פרננדו טורס, שאינו כשיר במאת האחוזים. "החלטנו שלא לסכן אותו", אמר המאמן שהוסיף כי מצבו של טורס ייבחן לפני משחק ליגת האלופות מול פיורנטינה, שעשוי להשאיר את האדומים במפעל השני בחשיבותו ביבשת - הליגה האירופית. ג'רארד ויוסי בניון אמורים לפתוח בהרכב.


אנצ'לוטי וצ'לסי. יגדילו את פער 5 הנקודות בפסגה? (צילום: רויטרס)

 

צ'לסי בסיטי אוף מנצ'סטר

אחרי ים של מכות בדמות הפציעה של רובין ואן פרסי, השלישייה מצ'לסי והשלישייה מטוטנהאם בגביע הליגה, תחפש ארסנל להתאושש על הגב של סטוק

ולחזור למאבק האליפות. מנצצ'סטר יונייטד תתארח במגרש שתמיד היה קשה עבורה - האפטון פארק של ווסטהאם.

 

מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה התורנית שתנסה לשים מקל בגלגלים של לצ'לסי, שכבשה 17 שערים ללא מענה בחמשת מחזורי הליגה האחרונים, עם ניצחונות על ארסנל ויונייטד בין השאר. הסיטי (22 נקודות) מן העבר השני, חייבים ניצחון על מנת לשמור על מרחק סביר מהתותחנים (25) שבמקום הרביעי, בעוד המכונה המפחידה של קרלו אנצ'לוטי, תנסה להגדיל את פער 5 הנקודות בפסגה. משחקים נוספים (שעה ראשית 17:00): אסטון וילה - האל, וויגן - בירמינגהאם, וולבס - בולטון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טל בן חיים
צילום: עוז מועלם
מומלצים