יום חמישי, 18.04.2024 שעה 03:42
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

דסה בספק למכבי חיפה, דוידזאדה יחזור ל-11

המגן הימני של מכבי ת"א סובל מעומס, דור מיכה יוסט לימין ב-21:00. שרן ייני החולה עשוי להישאר מחוץ לסגל. שפונגין או טל בן חיים יחליפו אותו

|
אור דסה ואלי דסה (נעם מורנו)
אור דסה ואלי דסה (נעם מורנו)

מכבי תל אביב נמצאת בתקופה מצוינת מבחינה מקצועית, כאשר ניצחה בכל ששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות. הערב (שני, 21:00), ינסו הצהובים להמשיך את הרצף כשיפגשו את יריבתם הוותיקה, מכבי חיפה, שמנסה מצדה להשלים ניצחון ליגה שני רצוף לראשונה העונה.

המגן הימני, אלי דסה, שהיה מהשחקנים הטובים ביותר בצהוב במשחקים האחרונים, סובל מעומס והוא נמצא בספק להתמודדות. אם הצוות המקצועי יחליט שלא לסכן אותו, דור מיכה יוסט מעמדתו בכנף שמאל ויעבור לצד ימין, כאשר אופיר דוידזאדה יחזור ל-11 של ג’ורדי קרויף. בנוסף, גם שרן ייני החולה עשוי שלא להיות בסגל, כאשר טל בן חיים או יובל שפונגין (כנראה שפונגין) יחליפו אותו. אלירן עטר כשיר למשחק, אך נראה כי אם יהיה שינוי בהרכב, יהיה זה רק בהתאם להחלטה לגבי דסה וללא שינוי בחלק הקדמי של הצהובים. 

קרויף: אוהב את איך שאלאך עובד

ג’ורדי קרויף התייחס לסוגיית הפייבוריטית במשחק: “אני חושב שזה אחד המשחקים שאין משעמות של פייבוריט. אלו שתי קבוצות גדולות, אצטדיון מדהים, שתי קבוצות אוהדים גדולות. אני לא חושב שהמיקום בטבלה ישפיע על המשחק מחר, זה משחק של אדרנלין, היסטוריה, הווה ועתיד ובשבילנו זה שלוש נקודות שאנחנו צריכים לקחת, וגם הם. במשחקים כאלה אין פייבוריטים. מכבי חיפה – מכבי ת”א זה תמיד משחק גדול”. 

על מצב היריבה נטולת המאמן: “יש להם מאמן, זה יוצא הרבה משחקים בסוף... אני אוהב את אלאך ואיך שהוא עובד. יש לו מחשבה מאחורי כל מהלך, אני חושב שהם בידיים טובות, באמת מאמין בזה. מאמן או לא, יש לו אנשים שעושים את העבודה, בטוח שעושים זאת יחד איתו וחושבים על העתיד. אני אתמקד אבל בקבוצה שלי”.

מוחמד אלאך. מחמאות מקרויף (עמרי שטיין)מוחמד אלאך. מחמאות מקרויף (עמרי שטיין)

שני מפגשים מול הירוקים בתוך עשרה ימים: “זה מה שיצא, מישהו הוציא את הכדורים בהגרלה, אבל אין היגיון בלחשוב על הגביע, נחשוב על מחר, אחרי זה על אשקלון ואז גביע, אני לא חושב שזה מקצועני לחשוב כל כך הרבה קדימה. הוכח סטטיסטית בעולם שקשה לנצח פעמיים, אבל זה לא משנה, צריכים להתמקד במטרה המרכזית שלנו, והיא שיש לנו משחק חשוב מחר”.

יכולתו הטובה של דור פרץ: “חוסה רודריגס נפצע וכרגע דור נותן לנו משהו שהיינו צריכים במרכז השדה, אבל זה לא אומר שהם לא יוכלו לשחק יחד. העובדה שחתמנו איתו על חוזה חדש אומרת הכל על הביטחון שיש לנו בו. הוא יכול לשחק בכמה עמדות, הוא שחקן עם אופי, חוכמה, דברים בסיסיים לשחקן בעמדות מרכז השדה כמוהו כרגע. הוא נהיה קשוח יותר והקבוצה נהנית מאוד מזה, הוא נותן לנו את האקסטרה. מצד שני, אני עדיין חושב שהוא יכול להיות קשר אחורי מצוין בעתיד, אבל כרגע הוא בעמדה 6 ואני שמח בשבילו, יש לו פוטנציאל להגיע רחוק יותר ממה שאנשים חושבים. הוא שחקן אירופי, משלב את האספקט הפיזי, הטקטי והחוכמה”.

כריסטיאן באטוקיו וחוסה רודריגס (נעם מורנו)כריסטיאן באטוקיו וחוסה רודריגס (נעם מורנו)

השאלות שחקנים: “אנחנו עושים זאת כדי לעזור למועדון ולשחקן. יש לנו סגל רחב, אין לנו יותר משחקים באירופה, אז נוכל לתת לכמה שחקנים לצבור דקות. חשבנו שפיליפנקה ישחק יותר, לפעמים היה לו חוסר מזל עם פציעות, אני מקווה שהוא ישתפר לרמה שאנחנו רוצים ממנו. הוא שחקן עם ניסיון, ראינו בו יתרון גדול כישראלי”.

ג'ורדי קרויף ודור פרץ (נעם מורנו)ג'ורדי קרויף ודור פרץ (נעם מורנו)

התפקוד של דור מיכה: “מיכה הוא אחד שאתה יכול לשים בכל עמדה, אבל בסוף הוא יהיה בכל מקום על המגרש, זו אינטליגנציית המשחק שלו, רק צריך לוודא שאלו שמסביבו ממלאים את הפערים. זה נשמע כאילו הוא מתופקד בעמדה הגנתית, אבל בסוף הוא בכל מקום”.

סיום החוזה של אבי ריקן: “כמאמן אני נותן לו לשחק בהרבה עמדות, אני מרוצה ממנו והמו”מ מולו זה כבר לא עניין שלי, אני לא יודע מה הסטטוס של זה”.

אלירן עטר, וידאר קיארטנסון, אבי ריקן (נעם מורנו)אלירן עטר, וידאר קיארטנסון, אבי ריקן (נעם מורנו)

על יוסי בניון ומצבו בבית”ר ירושלים: “אם הייתי רוצה להגיד משהו, הייתי אומר לו באופן פרטי, אני יודע שהקבוצה שלו מקום ראשון. הוא ילד גדול, שחקן גדול הוא יודע יותר טוב מכולם מה עליו לעשות”. 

בשלב זה, המיקרופון עבר לדור פרץ, שהתייחס לשינוי שחל בו בתקופה האחרונה: “אני חושב שגם עד לפני חודש וחצי עבדתי קשה כמו שעובד עכשיו, עשיתי הכל לעזור לקבוצה ולהיראות טוב, אולי תפקידים מסוימים התלבשו עליי קצת פחות טוב, אני שמח שמשחק בתפקיד שמשחק בו הכי נוח וטוב ושמח שיכול לעזור לקבוצה”

הדקות שמקבלים הישראלים שגדלו במועדון באופן קבוע: “אופן קבוע יכול להשתנות ברגע, לא יודעים מה יהיה, אבל אין ספק שכשרואים אותנו משחקים הישראלים, יש זריקת עידוד מסוימת לדור הצעיר שיכול לעלות ולשחק פה”.

דור פרץ. "תפקידים מסוימים התלבשו עליי פחות טוב" (נעם מורנו)דור פרץ. "תפקידים מסוימים התלבשו עליי פחות טוב" (נעם מורנו)

האפשרות לעלות למקום ראשון: “מקום ראשון באמצע העונה לא ייתן הרבה, צריך לשמור את זה, להמשיך לעבוד קשה. נערך למשחק הזה כמו לכל משחק, כל אחד הוא החשוב ביותר כי כל מעידה היא מעידה לכל העונה, זה משחק גדול, נבוא מוכנים וניתן את כל שביכולתנו לתת”

מה השתנה בקבוצה בחודש וחצי שחלפו: “השוני העיקרי זה שהתחלנו להביא מעצמנו את הבייסיק שקבוצה צריכה להביא כשפחות הולך. אגרסיביות ולנצח את המאבקים ולא לחשוב על הכדורגל היפה, לפעמים צריך להתחיל מהבייסיק וזה מה שקורה”.

אור דסה ואלי דסה (נעם מורנו)אור דסה ואלי דסה (נעם מורנו)

הקריאות שספג מהקהל בתקופה הפחות טובה: “פעם ראשונה שנתקלתי בחוסר אהדה מסוימת מהקהל של הקבוצה שלנו, זה לא קל, אבל היום אני אומר להם תודה רבה, כי הם אלה שגרמו לי להתחשל, הקהל מטבעו להגיב איך שהוא רוצה, אני בא לעשות את העבודה שלי”.

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */