שתף קטע נבחר

אוהדי מכבי נתניה שרקו בוז לשחקנים

התיקו 2:2 מול אשדוד עיצבן לא מעט מהקהל הצהוב. במועדון התייחסו להחמצות הפנדלים של ערן לוי: "זה היה יום קשה עבורו". ברדה: "תקופה מאתגרת. המקום בפלייאוף לא מובטח לנו"

"ערן לוי היה מאוכזב מאוד, זה היה יום קשה עבורו. גם כדור לקורה וגם הצלה של השוער. כולם עודדו אותו - הקהל, השחקנים והצוות. אם הוא יבעט 20 פנדלים ברצף, כולם יכנסו", כך אמרו במכבי נתניה מיד לאחר התיקו 2:2 מול מ.ס אשדוד אתמול (שבת).

 

לטבלת ליגת העל

 

לצד התמיכה שקיבל לוי אחרי שהחמיץ שני פנדלים, אוהדים רבים שרקו בוז לשחקנים שספגו פעמיים תוך דקה. בצוות המקצועי של הקבוצה אמרו: "אסור שזה יקרה שוב. לא היינו ערניים מספיק בהגנה".

 

הקהל כבר לא מרוצה מהיכולת. שחקני נתניה בסיום (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
הקהל כבר לא מרוצה מהיכולת. שחקני נתניה בסיום(צילום: עוז מועלם)

על הטענות של אשדוד לקיפוח מצד השופט רועי ריינשרייבר ציינו בקבוצה: "השופטים שרקו בדיוק מה שראו". שי ברדה אמר בסיום: "היינו צריכים להרוג את המשחק אחרי ה-0:1 ולא עשינו את זה. צריך לטפל בזה ואנחנו נטפל בזה".

 

נתניה נמצאת בירידה מאז שעלי מוחמד נפצע. גם חסרונם של ברנקו ורגוץ' ואביב אברהם היה משמעותי אתמול. "שלושתם חסרים לנו, אבל עלי מוחמד הוא ההבדל בין נתניה של פתיחת העונה לנתניה המקרטעת", אמרו אנשי המועדון בשיחות אמש.

 

בקבוצה עודדו אותו. ערן לוי (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בקבוצה עודדו אותו. ערן לוי(צילום: עוז מועלם)

 

ברדה סיכם: "לצערי יש גם תקופות כאלה בכדורגל, תקופות פחות טובות. הפלייאוף העליון אף פעם לא היה מובטח לנו. יש רגעים במשחקים שאתה חייב להיות יותר חד, חייבים לשפר את זה. זו תקופה לא טובה, אבל זו כן תקופה מאתגרת. החוכמה היא לדעת לצאת מהמצב הזה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אוהדי מכבי נתניה
צילום: עוז מועלם
מומלצים