שתף קטע נבחר

איתי שגב ביקש להשתחרר, מכבי ת"א סירבה

קפטן הקבוצה לא מרוצה ממעמדו בסגל, אך בהנהלה לא מוכנים לוותר עליו. שיחה נוספת בין הצדדים תתקיים. "דקות לא צריך לדרוש אלא להרוויח", אמר גורם בקבוצה. מקורבי השחקן: "כשהוא חזר מהשאלה, הוסבר לנו שהוא ישחק יותר"

 

למרות הניצחון 86:90 על בני הרצליה, לא שקט במכבי תל אביב. קפטן הקבוצה איתי שגב לא מרוצה בתקופה האחרונה מכמות הדקות שהוא מקבל: 13 דקות בממוצע בזירה המקומית ו-8:43 ביורוליג, בעקבות המצב נערכה הבוקר (ראשון) שיחה בין הצדדים, בה שגב ביקש להשתחרר, אך נתקל בסירוב. 

 

לטבלת ליגת העל בכדורסל

 

בהנהלה אמרו לפורוורד שהוא עדיין חלק מהסגל ולא מוכנים לוותר עליו. שיחה נוספת ומכרעת בין הצדדים צפויה להתקיים עוד הערב. בסביבת השחקן סיפרו שבשבועות האחרונים מעמדו נחלש לעומת פתיחת העונה, ולמרות אהבתו לקבוצה ולאוהדים הוא לא מרגיש בנוח עם הסיטואציה, שכן הוא בטוח שהוא יכול לתרום יותר.

 

שגב לא מרוצה (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
שגב לא מרוצה(צילום: טל שחר)

 

"אם כל אחד יבקש שיחה על כמות הדקות שהוא משחק ולא יהיה מרוצה לא יהיה לזה סוף. דקות לא צריך לדרוש אלא להרוויח, בטח אצל ספאחיה. גם יובל זוסמן לא קיבל דקות בהתחלה", הוסיף הגורם. בתקופה האחרונה התקיימו עם הצוות המקצועי מספר שיחות על המיעוט בדקות, וכששגב ראה שאין שינוי מגמה, הוא החליט לעשות את הצעד הקיצוני.

 

מקורביו של שגב מסרו: "לאיתי היה ברור העונה שהוא צפוי להמשיך את גרף ההתקדמות שלו, וכך גם אנחנו הבנו. כשאיתי חזר למכבי ת"א אחרי ההשאלה בגלבוע/גליל הוסבר לנו שהוא ישחק, אחרת הוא היה ממשיך לשחק בקבוצה אחרת". עוד אמרו: "אין שום סיבה הגיונית שבגיל כל כך צעיר במקום לשחק הוא יישב על הספסל, נכון לעכשיו הוא השחקן האחרון ברוטציה של ספאחיה, לא טוב לו גם נפשית עם הסיפור הזה".


פורסם לראשונה 14/01/2018 08:44

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים