שתף קטע נבחר

אופיר קריאף על סף סיכום בבית"ר

הקשר ששוחרר מקריית שמונה נמצא במו"מ מתקדם עם קבוצת נעוריו. הבעלים אלי טביב עשוי לחזור לכהן כבעלי הקבוצה באופן סדיר כבר בקיץ הקרוב. שרון ניסנוב, בעלי הפועל ת"א: "לא פנינו לבניון, הוא לא ישחק פה"

אופיר קריאף נמצא על סף סיכום בבית"ר ירושלים. הקשר שגדל בקבוצה ואף שימש כקפטן שלה עשוי לחזור בקרוב למועדון נעוריו. כזכור, קריאף לא שיחק מתחילת העונה ושוחרר לאחרונה מעירוני קריית שמונה.

 

לטבלת ליגת העל

 

קריאף גדל בבית"ר ירושלים ובעונת 2014/15 אף מונה לקפטן הקבוצה. בסוף אותה עונה עזב למכבי חיפה, ומשם המשיך לקריית שמונה עד שכאמור קיבל שחרור מאיזי שרצקי. יש לו 88 הופעות במדי בית"ר וחמישה שערים.

 

יחזור הביתה? קריאף בקדנציה הקודמת בבית"ר (צילום: אוהד צויגנברג) (צילום: אוהד צויגנברג)
יחזור הביתה? קריאף בקדנציה הקודמת בבית"ר(צילום: אוהד צויגנברג)

 

טביב יחזור לכהן כבעלים

ההתאחדות לכדורגל צפויה להיעתר לבקשת החנינה שיגיש אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים, ולהמתיק את עונש נבצרות הניהול שספג. כזכור, טביב ספג עונש כבד, לפיו לא יוכל לנהל את המועדון במשך שנתיים (עד לסיום עונת 2018/19). לפני כחודשיים החליט בעלי בית"ר ירושלים להגיש בקשת חנינה, ובהתאחדות לכדורגל צפויים לקבל אותה ולקצר את עונשו בשנה, כך שכבר בעונה הבאה יוכל לנהל את המועדון.

 

בהתאחדות מודעים למעורבות של טביב מאחורי הקלעים, וגורמים בה גם הבחינו דרך הטלוויזיה בהנחיות הטלפוניות לכאורה ששלח הבעלים אל בני בן זקן כשישב ביציע הכבוד אתמול בקריית שמונה. ההוראות לחילוף האחרון (דוד קלטינס במקום איתי שכטר) עברו דרך המנהל אלי מנצור, שהעביר את ההנחיות למאמן השוערים עמי גניש. בן זקן הכחיש כי קיבל הוראה מלמעלה להכניס את קלטינס. כך או אחרת, להתאחדות לכדורגל אין די ראיות מוצקות כדי להעמיד את טביב לדין.

 

טביב. העונש יומתק? (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
טביב. העונש יומתק?(צילום: אבי רוקח)

 

בהתאחדות מעריכים כי טביב, שכבר זומן לשיחת הבהרה, לא יעמוד לדין - שמשמעותו במקרה כזה תהיה שלילת בעלות המועדון. בהתאחדות ובמינהלת מבינים כי הענישה לא ישימה ושבתום העונה הנוכחית העונש יסתיים.

 

אוהדי הקבוצה זעמו אתמול על החילוף האחרון, שהיה הגנתי ולא כלל את יוסי בניון. שחקנים בבית"ר טענו כי העובדה שבמשחקים האחרונים בניון מתחמם ולא משותף כלל היא בהנחיה מעל למאמן. הקשר אמנם התכוון להישאר במועדון עד לתום העונה, אבל בערב בו עידן ורד ואריק סאבו נעדרים, ויעקב בריהון נכנס לפניו, הוא עשוי לעזוב עוד השבוע למכבי פתח תקווה. אם מישהו חשב שהפועל תל אביב היא אופציה מבחינת הקשר הוותיק - אחד הבעלים, שרון ניסנוב, דאג להכחיש: "לא פנינו לבניון. הוא לא ישחק פה".

 

בניון. חש מושפל (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
בניון. חש מושפל(צילום: אבי רוקח)

 

בית"ר ירושלים אמנם עלתה למקום הראשון בטבלה, אבל במועדון מאוכזבים מאוד

מהתיקו בקריית שמונה, לפני שבאר שבע, הפועל חיפה ומכבי ת"א שיחקו. במועדון קיימת אכזבה גדולה גם מהקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, וביקורת מופנות לעברו של פול אקוקו, שהיה אשם בשער שספגה הקבוצה. "אין מה להשוות בינו לבין סאבו", הודו בבית"ר.


פורסם לראשונה 14/01/2018 08:27

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
בני בן זקן
צילום: גיל נחושתן
מומלצים