שתף קטע נבחר

ריינשרייבר וגרינפלד צפויים לספוג השעיה

שני השופטים שביצעו טעויות במשחקי ליגת העל יזומנו לשיחה בוועדה המקצועית בה יידרשו לספק הסברים, וכעבור שבועיים אמורים לחזור לשפוט בליגות הנמוכות. גם איתן שמואלביץ' יוזמן לבירור

באיגוד השופטים לא שבעו נחת ממספר שופטים אשר יוזמנו לוועדה המקצועית כדי להסביר טעויות שביצעו במהלך המשחקים אותם ניהלו בליגת העל.

 

באיגוד מתכוונים להשעות את רועי ריינשטרייבר, שניהל את המשחק בין מכבי נתניה ומ.ס. אשדוד, שהסתיים בתיקו 2:2. באיגוד סבורים שהשופט טעה כאשר אישר את שער השוויון של דידייה קוגבניה ממכבי נתניה ממצב של נבדל ברור. בנוסף, החלטתו לשרוק לבעיטת 11 מטרים הייתה שגויה, מה גם שבעקבות זאת הוא הרחיק את בלם אשדוד, ויקטור גנב.

 

אוראל גרינפלד במשחק בין מכבי ת"א למכבי נתניה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוראל גרינפלד במשחק בין מכבי ת"א למכבי נתניה(צילום: אורן אהרוני)

 

באיגוד גם מתכוונים להשעות את אוראל גרינפלד, שניהל ביום שני האחרון את המשחק בין מכבי תל אביב ומכבי נתניה, שם הרחיק לא בצדק לדעת אנשי המקצוע באיגוד את קובי מור מנתניה ושרק לפנדל. במקרה זה הועברה ביקורת גם על שופט הרחבה מנשה משיח ושופט הקו. שני השופטים ייקראו לשיחה וכעבור שבועיים יחזרו לשפוט בליגות הנמוכות. 

 

איתן שמואלביץ', אשר אישר שער שכבש קלודמיר פריירה מבית"ר ירושלים נגד עירוני קריית שמונה (1:1) למרות שאיתי שכטר הפריע לשוער איתמר ניצן, יוזמן לבירור. הטענה היא שחלוץ בית"ר ירושלים לא רק נגע בשוער בתוך רחבת החמש, אלא אף הכניס לו מרפק.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
רועי ריינשרייבר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים