יום שני, 10.06.2024 שעה 05:19
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

בראון וראדי בהרכב ב"ש בגביע, גם מלמד יפתח

האלופה תפגוש את אחי נצרת ב-20:30 בסיבוב ח' של הגביע והקשרים כמו גם החלוץ יקבלו קרדיט ב-11, חיימוב בשער, אלו עם אוחיון ועבד אלחמיד בהגנה

|
גיא מלמד. יקבל קרדיט (אחמד מוררה)
גיא מלמד. יקבל קרדיט (אחמד מוררה)

בצל הבשורות המעודדות בנוגע למצבו של הבלם מיגל ויטור, שפציעתו אינה חמורה כפי שחשבו בתחילה, הפועל באר שבע תנסה לעבור את המשוכה הראשונה בגביע המדינה כשתתארח הערב (שבת, 20:30) בעילוט אצל מכבי אחי נצרת. אחרי שהודחה בעונה שעברה בשמינית הגמר על-ידי קריית שמונה, האלופה תנסה להגיע לשלבים המאוחרים יותר, ומי יודע, אולי אף לזכות בגביע ראשון מאז 1997. 

לאחר ההדחות של מכבי פתח תקווה ובני יהודה במסגרת סיבוב ח' על-ידי קבוצות מהליגה הלאומית ולאור כמות החיסורים המשמעותית בסגל הקבוצה, בבאר שבע לא מקלים ראש לרגע בחבורה הלוהטת של אדהם האדיה מצמרת הלאומית.

ברק בכר והשחקנים ברקע. לא מזלזלים (משה חרמון)ברק בכר והשחקנים ברקע. לא מזלזלים (משה חרמון)

"אנחנו רואים את ההפתעות בגביע ויודעים שזה הולך להיות אחד המוקשים הכי גדולים בזמן האחרון, כך שאם נגיע שאננים - נשלם ביוקר", אמרו בבירת הנגב. "אחי נצרת קבוצה מצויינת והיא לא במקרה מתמודדת על העלייה לליגת העל. הם יגיעו בהתלהבות גדולה ואנחנו צריכים לפתוח את המשחק בקצב שלנו ובעיקר להיות סבלניים". בבאר שבע חוששים ממצב כר הדשא הרעוע במגרש בעילוט, שהסערה ביממה האחרונה לא מוסיפה למצבו. 

בשל מזג האוויר הסוער, קיימה הקבוצה אימון קל באולם ספורט בבאר שבע ולאחר מכן עשתה את דרכה צפונה לבית מלון בטבריה. לא מעט חיסורים צפויים בשורות האלופה ולברק בכר מצפה כאב ראש לא פשוט. ג'ון אוגו ייעדר בעקבות צבירת חמישה כרטיסים צהובים, טוני וואקמה פצוע בקרסול ובן שהר אינו נמצא בכשירות מלאה מזה מספר שבועות כתוצאה מבצקות בבוהן.

ברק בכר מתכוון להעניק הזדמנות למספר שחקנים שלא שיחקו במחזורים האחרונים, ביניהם דור אלו, וובה בראון, דודו גורש ומהראן ראדי. החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט, שכבש את השער האחרון בשנת 2017 נגד הפועל אשקלון, יפתח בהרכב וינסה להמשיך את המומנטום מבחינתו. 

תומאש פקהארט. ינסה להמשיך את המומנטום (משה חרמון)תומאש פקהארט. ינסה להמשיך את המומנטום (משה חרמון)

הרכב הפועל באר שבע: גיא חיימוב, דור אלו, חאתם עבד אלחמיד, מתן אוחיון, מיחאי קורהוט, וובה בראון, מהראן ראדי, דן איינבינדר, מיכאל אוחנה, גיא מלמד ותומאש פקהארט.

באחי נצרת מבהירים: מתרכזים בליגה, הגביע זה רק בונוס

אחי נצרת פתחה את העונה בצורה נהדרת, אך בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה רשמה הקבוצה של אדהם האדיה ארבע תוצאות תיקו, כאשר השלושה האחרונים היו תיקו 0:0, כך שהקבוצה ללא שער זכות בליגה כבר 356 דקות. הנצרתים מקווים להקשות על האלופה, שמתקשה לדרוס העונה, ולהצליח להפתיע אותה. הצפוניים שואפים להתחזק נקודתית בינואר וללכת עד הסוף, כשכרגע הם ממוקמים במקום השלישי בליגה הלאומית, שתי נקודות פחות מהפועל תל אביב השנייה וארבע מהמוליכה הפועל כפ"ס.

אחמד ג'אבר, מנהל אחי נצרת, אמר לקראת המשחק: “הצבנו לעצמנו יעד השנה והוא לעלות לליגת העל. אנחנו מאוד מרוכזים במטרה הזו ובשבילנו הגביע הוא רק בונוס. אנחנו מתרכזים יותר במשחק מול הרצליה ביום שלישי מאשר בגביע. עם זאת, בכל זאת לא נוותר על המשחק, זה כיף גדול לשחקנים לשחק נגד קבוצה כמו הפועל באר שבע. אנחנו רוצים להראות לכולם שאנחנו מסוגלים להתמודד מול קבוצות כאלה לקראת השנה הבאה, בה נהיה בליגת העל בעזרת השם”. 

“אנחנו קבוצה טובה ולא באים להיות נמושה ליד באר שבע. נבוא לשחק את המשחק שלנו, במיוחד בעילוט. אנחנו מקווים שיהיה טוב ותהיה חוויה מיוחדת לשחקנים, אבל שוב, אנחנו מתרכזים רק בליגה”, סיכם המנהל.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */