יום שלישי, 14.05.2024 שעה 20:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7625-6733מכבי ת"א1
6824-6933מכבי חיפה2
6129-5333הפועל ב"ש3
5344-4533הפועל חיפה4
4339-3633מכבי בני ריינה5
4041-3233בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4336-3732הפועל ירושלים1
3956-4332מכבי פ"ת2
3648-2832הפועל חדרה3
3539-4432בית"ר ירושלים4
3547-3332מכבי נתניה5
3444-2632מ.ס אשדוד6
3051-3432הפועל ת"א7
2448-2432הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 2
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • 1 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל חדרה
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 18/05, 18:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל פ"ת
  • ראשון, 19/05, 20:00
  • מכבי נתניה
  • בית"ר ירושלים
  • שני, 20/05, 20:00
  • מכבי פ"ת

ג'אן ופיבן בדרך לאשדוד, תורג'מן: הגביע - בונוס

המאמן לקראת אשקלון ב-19:05: "הייתי מעדיף לקבל קבוצה מליגה שלישית או שנייה". שחקני בית"ר ת"א/רמלה יצטרפו. מכת פציעות ומורחקים באשקלון

|
תום בן זקן (שחר גרוס)
תום בן זקן (שחר גרוס)

מפעל גביע המדינה יעלה מדרגה כשקבוצות ליגת העל ייכנסו לראשונה למעגל המשחקים. סיבוב ח' ייפתח הערב (חמישי) ב-19:05 עם המשחק היחיד על טהרת ליגת העל בו הפועל אשקלון תארח את מ.ס אשדוד.

בכר: "נצטרך להשתפר בהמשך"

עמיר תורג’מן התייחס במסיבת עיתונאים לקראת המשחק הצפוי לקבוצתו ואמר: "תמיד הגביע, עוד כשהיינו ילדים, היה אחד המפעלים הכי מרגשים שיש, גם כי בגלל שבמקרה של ניצחון אתה ממשיך ובמקרה של הפסד אתה הולך הביתה. הגביע מסמל דווקא את המקום של הקבוצות הקטנות, במשחק אחד הכל יכול להיות. בגלל זה, זה כל כך מעניין ומרגש". 

החשיבות של הגביע: "קודם כל, ללא ספק הליגה היא מעל הכל גם מבחינת אשדוד. עם זאת, אני מנסה להנחיל לשחקנים שבכל משחק אני רוצה לבוא ולנצח ואנחנו רוצים לבוא ולהראות את עצמנו ולהיות תחרותיים עד הסוף. לכן גם במשחק הזה גם נרצה לבוא, לנצח ולהתקדם שלב. אני לקחתי גביע בתור שחקן ובתור מאמן בנוער, וכל אחד חולם לבוא ולקחת תארים. מצד שני אני זוכר משחקים שהגענו בהם לחצי הגמר והאצטדיון היה מלא מאשדוד דווקא וחזרנו עם הזנב בין הרגליים, אבל הגענו לחצי הגמר וזה היה מבחינתנו מאוד יוקרתי ומכובד. אנחנו רוצים להתקדם צעד צעד, לבוא נחושים ולנצח את המשחק, לא יודע איך הוא יתפתח. זה משחק קשה מול קבוצה בליגת העל. ברור לנו שהגביע הוא הבונוס והליגה היא העיקר”.

שחקני אשדוד חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני אשדוד חוגגים (רדאד ג'בארה)

ההגרלה מול קבוצה מליגת העל: "הייתי מעדיף לקבל קבוצה מליגה שלישית או שנייה כי פה יש יתרון איכותי. קיבלנו את אשקלון, קבוצה טובה וקשה שמתמודדת איתנו בתחתית ולכן נצטרך לבוא בכל כוחנו על מנת לנצח, בעיקר ברמה המנטלית והפיזית. אני תמיד אוהב להיות הפייבוריט, במקרה הזה הכוחות די שווים נצטרך לחכות ולראות מה יהיה".   

הכנות למשחק: "בטוח שיהיה משחק קשה. תמיד בין אשקלון לאשדוד יש מאבקים קשים ומעניינים גם כי הקבוצות באותה רמה פחות או יותר מבחינת תקציבים ורמת שחקנים, לכן זה תמיד קשה. אשקלון קבוצה טובה ועיקשת שתמיד משתדלת לעשות את הקושי לקבוצה היריבה ומזה היא צומחת וגדלה. אנחנו בדרך שלנו ממשיכים להתקדם ולהביא את עצמנו להמשיך תהליך שאנחנו עוברים".

שחקני הפועל אשקלון (אחמד מוררה)שחקני הפועל אשקלון (אחמד מוררה)

בנושא החיזוק, אשדוד צפויה לסגור במהלך הימים הקרובים את העברתם של שני שחקני בית"ר ת"א/רמלה. החלוץ דור ג'אן אחריו עוקבים במועדון מאז פתיחת העונה, והבלם שחר פיבן. השניים שיחקו תחת עמיר תורג'מן עוד כשאימן את הקבוצה מהלאומית. ג'אן, שאף שיתף פעולה עם המאמן עוד בימיו כמאמן קבוצת הנוער של מכבי ת”א, צפוי לחתום במהלך היממה הקרובה על חוזה חדש במכבי ת"א במסגרתו יושאל לפחות עד תום העונה. קבוצתו הנוכחית של החלוץ הבטיחה לו בעל פה כי אם יקבל הצעה מקבוצה מליגת העל היא לא תעמוד בדרכו. בנוגע לבלם, לפיבן יש סעיף בחוזה בו הוא יכול להשתחרר בינואר לקבוצה בליגת העל ובאשדוד החליטו לנצל זאת. השניים נמצאים על סף סיכום בקבוצה ונשארו מספר פרטים ביורוקרטיים לסגור כאשר במהלך הימים הקרובים הם צפויים להפוך לשחקני הקבוצה באופן רשמי.

דור ג'אן (פייסבוק בית"ר ת"א רמלה)דור ג'אן (פייסבוק בית"ר ת"א רמלה)

תורג’מן התייחס לקראת חלון ההעברות: "יש שחקנים נוספים מלבד דור ג'אן ושחר פיבן, פשוט יש לנו שני משחקים בארבעה ימים ואנחנו צריכים להתרכז בהם. מהיום נתרכז בשני המשחקים שלפנינו. ביום שלישי נחזור להתקדם עם חיזוק של שחקנים. כרגע מה שחשוב באמת זה הצלחת הקבוצה בשני המשחקים האלה ואנחנו יודעים גם שצריך להתחזק במספר שחקנים ואנחנו נעשה את זה. אני חושב שבגלל פציעות של שחקנים בקישור חסר לנו עוד קשר שיימלא את המקום, יכול להיות שנצטרך גם בלם, זה תלוי אם נמצא. תוך כדי תנועה נראה מה המצב. חן עזריאל עוד לא חזר ובאהיה נפצע. לא נביא סתם אם זה לא מספיק טוב או פחות טוב ממה שיש לנו כרגע".

בפן המקצועי, תורג'מן צפוי לעלות עם ההרכב החזק ביותר שעומד לרשותו, כשהשינוי המרכזי הוא חזרתו של הקשר גדי קינדה להרכב הראשון לאחר שהושעה מהסגל במחזור האחרון. בתוך כך, הקשר אדילסון באהיה שסובל מפציעה לא נטל חלק באימון המסכם. בנוסף, הבלם ויקטור גנב שסובל ממתיחה ונעדר מהניצחון על קריית שמונה, ערך אימון קל בלבד בצידי המגרש שכלל ריצה והוא ימשיך להיעדר מהסגל, ככל הנראה כדי לא לסכנו למשחקי הליגה. לקראת סוף האימון תרגלו באשדוד בעיטות עונשין מ-11 מטרים. כאשר לאחר האימון יצאה הקבוצה לאכול ארוחת צהריים משותפת. 

קינדה חוגג עם אלקה (אחמד מוררה)קינדה חוגג עם אלקה (אחמד מוררה)

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, בן אל אדרי, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, יצחק אספה, בנצי מושל, דן ביטון, גדי קינדה, בלסינג אלקה ומאוריסיו קורדיירו (דין דוד).

פלייבאז סינדרלה

יובל נעים: “ישחקו שחקנים מחליפים שיקבלו את ההזדמנות שלהם”

בהפועל אשקלון לא זוכרים כבר מהו טעמו של ניצחון, כשהפעם האחרונה בה הקבוצה ניצחה במשחק רשמי, הייתה בחודש ספטמבר. מול אשדוד היא תנסה לרשום ניצחון ראשון מזה שלושה חודשים וחצי ולעלות לשלב שמינית גמר הגביע.

יובל נעים התייחס למשחק ואמר: "הקבוצה סובלת מהמון פציעות והרחקות, ישחקו שחקנים מחליפים שיקבלו את ההזדמנות שלהם להוכיח שמגיע להם יותר קרדיט. נעשה את המקסימום מצידנו לנצח את המשחק ולעבור שלב בגביע. יש ליובאנוביץ' פציעה ואנחנו לא רוצים לסכן אותו למשחקי הליגה”.

יובל נעים (אחמד מוררה)יובל נעים (אחמד מוררה)

מבחינה מקצועית, לצוות המקצועי יש כאב ראש לא קטן מאחר ויעמוד לרשותו סגל דליל מאוד עקב לא מעט שחקנים פצועים ומורחקים. כמו כן, מלבדו של החלוץ הקרואטי יוסיפ איבנצ’יץ’ שהורחק בהפסד להפועל ב"ש, מי שגם ייעדר בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים הוא הקשר מירקו אורמוש.

יוסיפ איבנצ'יץ' מאוכזב (אחמד מוררה)יוסיפ איבנצ'יץ' מאוכזב (אחמד מוררה)

החלוץ גונדס אג'אי שנעדר במהלך השבועיים האחרונים, והבלם ברניסלב יובאנוביץ' שסובל מפציעה קלה, לא ייכללו בסגל בכדי לא לסכנם לקראת צמד המשחקים הכל כך חשוב עבור אשקלון נגד הפועל עכו והפועל רעננה. יחד עם זאת, לא מן הנמנע כי מי שיקבל הזדמנות ב-11 הוא השוער המחליף ליאור חדיריאן. הפועל חיפה מגלה עניין ביוסיפ איבנצ'יץ' שישוחרר מאשקלון בעקבות הגעתו של דויד מנגה.  הקבוצה נקנסה ב-15,000 ש”ח על זריקת כוס ואיחור בפתיחת המחצית השנייה במשחק מול בהפועל באר שבע.

הרכב משוער: ליאור חדיריאן (דלה איינוגבה), אייל משומר, אבי מלכה, טל מכלוף, שי חדד, מילאן סמילאניץ', ירדן אבוחצירה, מושיקו לוגסי, רודי חדד, שון מלכה ורמזי ספורי.

אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */