שתף קטע נבחר

לוקאקו נפצע, מנצ'סטר יונייטד ירדה למקום השלישי

ליגה אנגלית, מחזור 21: החלוץ הבלגי נפצע בראשו והורד על אלונקה בתיקו השלישי ברציפות של השדים האדומים - 0:0 ביתי עם סאות'המפטון. גם איברהימוביץ' ייעדר בתקופה הקרובה. צ'לסי, שהביסה 0:5 את סטוק, מדורגת שנייה. צמד למוחמד סלאח ב-1:2 של ליברפול על לסטר

מנצ'סטר יונייטד לא מצליחה לחזור למסלול הנכון ומתחילה לאבד גובה. השדים האדומים סיימו הערב (ש') בתיקו שלישי רצוף בפרמייר ליג, הפעם 0:0 ביתי מול סאות'המפטון, ובעקבות זאת איבדו את המקום השני בטבלה. צ'לסי, שהביסה קודם לכם 0:5 את סטוק, מדורגת שנייה בעוד השחקנים של ז'וזה מוריניו ירדו למקום השלישי.

  

 

יונייטד ספגה מכה קשה כבר בפתיחת המשחק כאשר החלוץ הבכיר שלה, רומלו לוקאקו, ספג מכה בראשו בעת שנתקל בווזלי הודט מהסיינטס והורד על אלונקה כשמסכת חמצן מחוברת לפניו. הוא נראה בהכרה בזמן שנלקח אל מחוץ לקווים וכעת ממתינים במועדון לדעת מה מצבו. 

 

רומלו לוקאקו מורד על אלונקה (צילום: AP) (צילום: AP)
רומלו לוקאקו מורד על אלונקה(צילום: AP)

פול פוגבה לא מהצליח להתגבר על הוייביירג מסאות'המפטון (צילום: getty images) (צילום: getty images)
פול פוגבה לא מהצליח להתגבר על הוייביירג מסאות'המפטון(צילום: getty images)

 

החלוץ הבלגי טופל על ידי הצוות הרפואי של המועדון ולא נלקח לטיפול בבית החולים, אבל נכון לעכשיו נראה שהוא ייעדר כמעט בוודאות מהמשחק הקרוב נגד אברטון, קבוצתו לשעבר. מרקוס ראשפורד, שנכנס לשחק במקום לוקאקו, לא הצליח להבקיע, שער של פול פוגבה נפסל (81) בגלל נבדל והאורחים השיגו נקודה שעזרה להם להתרחק מהתחתית.

 

"לוקאקו ייעדר כנראה משני המשחקים הקרובים". מוריניו (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
"לוקאקו ייעדר כנראה משני המשחקים הקרובים". מוריניו(צילום: רויטרס)

 

"כשרואים שחקן יוצא בצורה כזו ממשחק זה בדרך כלל אומר שהוא ייעדר משני המשחקים הקרובים", אמר מוריניו בסיום על הפציעה של לוקאקו וטען שבנוסף אליו גם זלאטן איברהימוביץ' ייעדר בחודש הקרוב: "הוא כבר בן 37 והמצב של הברך שלו גרוע".

 

על המשחק אמר הפורטוגלי: "אני חושב שזה גם היה ערב מאכזב לקרייג פאוסון (השופט). הוא בדרך כלל שופט טוב, אני מאוכזב שהוא לא שרק לפנדל לזכותנו (אחרי שמאיה יושידה מסאות'המפטון נגע בכדור בידו), אבל לא מאוכזב ממנו. זו הייתה החלטה גדולה שהוא היה צריך לקבל, הוא אחד השופטים הטובים ביותר באירופה. אני מרוצה מהגישה של השחקנים ומהתשוקה שלהם במגרש, חבל שהחמצנו מצבים ליד השער".

 

 

צ'לסי חוגגת (צילום: getty images) (צילום: getty images)
צ'לסי חוגגת(צילום: getty images)

 

0:5 לצ'לסי, מהפך לליברפול

צ'לסי בתנופה. השחקנים של אנטוניו קונטה רשמו ניצחון שני ברציפות וחמישי בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות כאשר הביסו 0:5 בבית את סטוק במחזור ה-21 בפרמייר ליג ועלו למקום השני.

 

כבש ובישל. פדרו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
כבש ובישל. פדרו(צילום: AFP)

 

אנטוניו רודיגר נגח (דקה שלישית) את השער הראשון אחרי הגבהה של וויליאן. פדרו בישל (9) את השער השני שכבש דני דרינקווטר בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה והבקיע בעצמו (23) את השלישי, לפני שוויליאן (73 בפנדל) ודוידה זפקוסטה (88) קינחו.

  

מוחמד סלאח סידר לליברפול שלוש נקודות (צילום: AP) (צילום: AP)
מוחמד סלאח סידר לליברפול שלוש נקודות(צילום: AP)

סאדיו מאנה מליברפול ודניאל אמרטיי מלסטר (צילום: getty images) (צילום: getty images)
סאדיו מאנה מליברפול ודניאל אמרטיי מלסטר(צילום: getty images)
  

 

ליברפול הפכה פיגור 1:0 לניצחון 1:2 ביתי על לסטר. ג'יימי וארדי כבש (דקה 3) לשועלים, מוחמד סלאח הפך עם צמד (52 ו-76). מנג'ר האדומים, יורגן קלופ, הגיב: "זה היה יום מושלם,

הכי מספק לנצח בצורה כזו". בורנמות' גברה 1:2 על אברטון מצמד של ראיין פרייזר (33 ו-88), אידריסה גאנה גוואייה השווה זמנית (57).

  

ווטפורד הוליכה 0:1 בבית על סוונזי משער של אנדרה קאריו (11), אבל הפסידה 2:1 אחרי שג'ורדן אייוו (76) ולוסיאנו נארסינג (90) ביצעו מהפך בדקות האחרונות. האדספילד וברנלי סיימו בתיקו 0:0. גם ניוקאסל וברייטון סיימו ללא שערים, תומר חמד נכנס לשחק כמחליף בדקה ה-62.


פורסם לראשונה 30/12/2017 18:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים