יום שלישי, 14.05.2024 שעה 05:00
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7022-5735עירוני ק"ש1
6631-5435עירוני טבריה2
6644-6335בני יהודה3
5936-5835הפועל נוף הגליל4
5056-6435מכבי יפו5
5058-6335הפועל ניר רמה"ש6
5052-4235מכבי הרצליה7
4643-4535הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
4947-5335הפועל עכו1
4346-3635מ.ס כפר קאסם2
4140-4335הפועל ר"ג3
4058-4335סקציה נס ציונה4
3953-4135הפועל עפולה5
3847-3535הפועל כפ"ס6
3747-3035הפועל ראשל"צ7
2080-3335איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • בני יהודה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל ניר רמה"ש
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 17/05, 16:00
  • מכבי הרצליה
  • עירוני טבריה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • מכבי יפו
  • סקציה נס ציונה
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל עפולה
  • הפועל עכו
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל כפ"ס
  • מ.ס כפר קאסם
  • שישי, 17/05, 16:00
  • איחוד בני שפרעם
  • הפועל ראשל"צ
  • שישי, 17/05, 16:00
  • הפועל ר"ג

הפסד שני ברצף להפועל ת"א, 1:0 מול ראשל"צ

המארחת נכנעה לפנדל מפוקפק של יצחק בדקה ה-87. רפואה הורחק, הקבוצה של ניר ברקוביץ' 3 נק' מהאדומים. קטמון סחטה 1:1 מהפועל פ"ת מפנדל שלא היה

|
אדי גוטליב ומוטי ברשצקי מאוכזבים (משה חרמון)
אדי גוטליב ומוטי ברשצקי מאוכזבים (משה חרמון)

הסיבוב השני בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים מסקרנים במיוחד, כאשר בשניים מהם, אולי המסקרנים ביותר, השופטים היו במרכז העניינים. הפועל תל אביב נכנעה בביתה 1:0 להפועל ראשון לציון וספגה הפסד שני ברציפות, כאשר שער הניצחון של האורחים הגיע בדקה ה-87 מפנדל, לאחר החלטה שנויה מאוד במחלוקת של שופט המשחק, קובי לחם הכהן. הפועל קטמון סחטה 1:1 מהפועל פתח תקווה בדקה ה-93, כאשר גם במקרה זה שער השוויון הגיע מפנדל, לאחר החלטה שגויה של שופט המשחק אוהד אסולין.

במשחקים נוספים, הפועל נצרת עילית ניצחה 1:2 בחוץ את הפועל מרמורק והורידה את יריבתה אל מתחת לקו האדום, בני לוד הביסה 0:3 את נשר בחוץ ויצאה מהאזור המסוכן אליו נכנסה מרמורק, והפועל עפולה ומכבי הרצליה נפרדו בשוויון 1:1.

הפועל ת”א – הפועל ראשל”צ 1:0

האדומים, שקיוו לחזור לפסגת ליגת העל, לפחות עד למשחקה של הפועל כפ”ס, הציגו יכולת רעה ושילמו על כך כשספגו הפסד ביתי בתוצאה 1:0 משער ניצחון דרמטי של גיל יצחק בדקה ה-87, מפנדל מדויק לאחר החלטה גבולית של שופט המשחק קובי לחם הכהן. בהחלט תקופה לא טובה עוברת על האדומים מת”א, שרשמו הפסד שני ברצף ומשחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון.

רפואה: לא יודע איך קוראים לשופט

הלחץ הורגש היטב לאורך כל המשחק על הספסל האדום, כשבמחצית המשחק זעם מאמן האדומים קובי רפואה על שופט המשחק, והורחק על ידו ליציע, לאחר שזה לא אישר שער מנגיחה של שחר הירש, שלא עברה את קו השער. המארחת נותרה במקום השני עם 30 נקודות בעקבות ההפסד, בעוד ניר ברקוביץ’ וקבוצתו עצרו רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון והם במקום החמישי, כשבאמתחתם 27 נקודות, בדיוק כמו קטמון שבמקום הרביעי ואחי נצרת שבמקום השלישי, שלשתיהן יחס שערים עדיף.

קובי רפואה (משה חרמון)קובי רפואה (משה חרמון)
ניר ברקוביץ' (משה חרמון)ניר ברקוביץ' (משה חרמון)
אוהדי הפועל ת"א (משה חרמון)אוהדי הפועל ת"א (משה חרמון)

דקה 1: השופט קובי לחם הכהן הוציא לדרך את ההתמודדות לעיני 5,000 צופים. 

אביחי ידין ועידו אקסברד (משה חרמון)אביחי ידין ועידו אקסברד (משה חרמון)

דקה 46: בפתיחת המחצית השנייה עוזר המאמן של האדומים, דורון מוכתרי, עומד על הספסל, זאת לאחר שהשופט קובי לחם הכהן הרחיק את קובי רפואה מיד עם הירידה להפסקה. בתגובה לפסיקה גבולית על סף המחצית הראשונה, כאשר שחר הירש נגח לשער ורועי משפתי הרחיק מקו השער, רפואה מחה בפני לחם הכהן ועלה אל כר הדשא מיד עם השריקה למחצית. מאמן הפועל הלין בפניו כי טעה והכדור עבר את הקו, והשופט, שלא אהב את סגנון הדיבור, סימן למאמן כי הוא מורחק. רפואה עבר ליציע, מימין לספסל.

קובי רפואה מורחק ע"י קובי לחם הכהן (משה חרמון)קובי רפואה מורחק ע"י קובי לחם הכהן (משה חרמון)

דקה 87, ראשל”צ עלתה ליתרון 0:1: גיל יצחק נפל בתוך הרחבה ושופט המשחק קובי לחם הכהן, שלזכותו ייאמר שהוא היה קרוב למקום האירוע, החליט כי אוראל דגני ביצע עבירה על יצחק וסימן על בעיטת עונשין מ-11 מטרים. החלטה מאוד שנויה במחלוקת של השופט. החלוץ שהוכשל לקח את האחריות ובבעיטה חזקה לאמצע הכניע אריק ינקו.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים עם גיל יצחק (משה חרמון)שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים עם גיל יצחק (משה חרמון)
אדי גוטליב ומוטי ברשצקי (משה חרמון)אדי גוטליב ומוטי ברשצקי (משה חרמון)

דקה 88: שתי דקות לסיום ההתמודדות ומיד לאחר שער היתרון החליט מאמן ראשל”צ ניר ברקוביץ’ להחליף את ג’ורג’ אמסיס, שנכנס בעצמו כמחליף במהלך המשחק. אמסיס זעם על חילופו וכשירד מהמגרש זרק את חולצתו וירד מיד לחדר ההלבשה.

עירוני נשר – בני לוד 3:0

הקבוצה של סלימאן אזברגה הגיעה לקרב תחתית קריטי בצפון, בין שתי קבוצות שערב המחזור היו מתחת לקו האדום, אך עשתה את שלה בגדול, במיוחד במחצית השנייה. לאחר מחצית מאופסת, בדקה ה-54 האורחים עלו ליתרון לאחר שאנס דאבור ניסה להרים כדור שפגע בדניאל טוויזר, הטעה את ניב אנטמן וחדר לשער. שער עצמי מצער. כעבור 9 דקות בלבד ויקטור מרעי הכפיל עם סיומת נהדרת ורז שביט חתם את החגיגה (81) עבור קבוצתו, שרשמה ניצחון חוץ חשוב ביותר, שהעלה אותה עד למקום ה-13, מעל לקו האדום. המארחת נותרה עמוק במקום האחרון.

דקה 54, בני לוד עלתה ליתרון 0:1: אנס דאבור ניסה להרים כדור מצד שמאל של ההתקפה, אך הכדור פגע בגבו של דניאל טוויזר וחדר אל הרשת, שער אומלל ולא מחויב מבחינת המארחת.

דקה 63, בני לוד עלתה ליתרון 0:2: ויקטור מרעי, אקס הפועל ת”א, קיבל כדור עומק ארוך מאבו ניל והקפיץ באומנות מעל אנטמן, דקות אדירות עבור האורחת.

דקה 81, בני לוד עלתה ליתרון 0:3: רז שביט ניצל רפיון בהגנה המקומית ולאחר שהכדור פגש את הקורה נותר מול שער חשוף והשלים את השלישי, עם אחד השערים היותר קלים בקריירה שלו.

הפועל מרמורק – הפועל נצרת עילית 2:1

עוד קרב תחתית, בין שתי קבוצות שערב המחזור היו צמודות זו לזו בטבלה עם 17 נקודות, רק 3 מהקו האדום, הפגיש את הפועל מרמורק והפועל נצרת עילית. האורחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות עם שער נהדר של יובל יוסיפוביץ’ בבעיטה אדירה בדקה ה-39, אך שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה איזן עידן שריקי את התוצאה. כשנראה היה כי הקבוצות בדרך לשמור על סטטוס קוו הגיע ג’וליו סזאר, שכבש שתי דקות בתוך תוספת הזמן והעניק לקבוצתו ניצחון יקר. בעקבות 3 הנקודות, האורחת העלתה את מאזנה ל-20 נקודות והתרחקה מהתחתית, בעוד המארחת ירדה אל מתחת לקו האדום, אל המקום ה-14.

דקה 39, הפועל נצרת עילית עלתה ליתרון 0:1: יובל יוסיפוביץ’ קיבל כדור בצד ימין על קו רחבת ה-16, ושחרר בעיטה אדירה שנעצרה רק ברשת. שער מרשים עבור האורחת, לאחר שיתוף פעולה מרשים עם אחמד קאסום.

דקה 47, הפועל מרמורק השוותה ל-1:1: כדור קרן בחצי גובה לא הורחק כראוי על ידי הגנת האורחת והגיע עד לעידן שריקי, שבעט חזק ושטוח לפינה. 

דקה 90+2, הפועל נצרת עילית עלתה ליתרון 1:2: שער דרמטי עבור האורחת, ג’וליו סזאר עם בעיטה מדויקת בסיבוב העניק לקבוצתו ניצחון סופר חשוב, עם בעיטה נהדרת בחצי גובה לפינת השער.

הפועל עפולה – מכבי הרצליה 1:1

האורחת מהשרון קיוותה לברוח מהמקום האחרון, הקבוצה מהעמק רצתה להתקרב מעט לצמרת, ובסיום שתי הקבוצות יצאו די מאוכזבות. האורחת, שבעקבות הנקודה שהשיגה עלתה נטשה את המקום האחרון לטובת המקום הלפני-אחרון, כבשה ראשונה בדקה ה-19 משער של ראול אספרייה. כעבור 14 דקות בלבד אליאור סיידר איזן וקבע את תוצאת המשחק. בדקה ה-72 עומר צלישר הורחק, אולם הקבוצה מהשרון לא השכילה לנצל את היתרון המספרי בדקות הסיום.

דקה 19, מכבי הרצליה עלתה ליתרון 0:1: ראול אספרייה קיבל כדור ארוך ומדויק לאחר שעשה תנועה מצוינת לעומק, החלוץ המשיך בנגיעה רכה בחצי גובה ונעצר רק ברשת. שער מרשים לנועלת הטבלה.

דקה 33, הפועל עפולה השוותה ל-1:1: אליאור סיידר קיבל הרמה נהדרת מצד שמאל של ההתקפה, לאחר הנעת כדור מרשימה והמשיך בנגיעה מדויקת לפינה הימנית, ביצוע מרשים של החלוץ.

דקה 72, הפועל עפולה נותרה בעשרה שחקנים: עומר צלישר הורחק בשורות הקבוצה מהעמק והשאיר את חבריו בחיסרון מספרי בדקות הסיום המכריעות.

הפועל קטמון – הפועל פתח תקווה 1:1

קרב צמרת בירושלים, כאשר ערב המחזור המארחת הייתה במקום הרביעי והאורחת במקום השישי, שלוש נקודות מיריבתה. הכחולים ממלאבס (שלבשו לבן) פתחו היטב ועלו ליתרון בדקה ה-7 כשקיבלו פנדל שאכן היה, אותו תרגם גל צרויה לשער יתרון. הם כבר היו בטוחים שהם נצמדים ליריבה מהבירה, אבל שלוש דקות בתוך תוספת הזמן שופט המשחק אוהד אסולין, בהחלטה מזעזעת, העניק פנדל שלא היה למארחת. אבירם ברוכיאן אמר תודה רבה וקבע שוויון דרמטי.

לאחר התיקו, קטמון עלתה למקום השלישי עם 27 נקודות ויחס שערים עדיף מהקבוצות במקומות 4-5, בעוד קבוצתו של דני גולן, שהייתה קרובה לניצחון שני ברצף, נותרה במקום ה-6, כשהיא עם 24 נקודות.

ליאור זדה (אורן בן חקון)ליאור זדה (אורן בן חקון)
דני גולן (אורן בן חקון)דני גולן (אורן בן חקון)
אוהדי קטמון (אורן בן חקון)אוהדי קטמון (אורן בן חקון)
אוהדי הפועל פ"ת (אורן בן חקון)אוהדי הפועל פ"ת (אורן בן חקון)
ברק לוי קולט את הכדור (אורן בן חקון)ברק לוי קולט את הכדור (אורן בן חקון)

דקה 7, הפועל פ”ת עלתה ליתרון 0:1: האורחת קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר החלטה מוצדקת של שופט המשחק, הקפטן גל צרויה לקח את האחריות ועם פנדל מדויק העלה את קבוצתו ראשונה על לוח התוצאות.

גל צרויה חוגג בתנועת השתקה (אורן בן חקון)גל צרויה חוגג בתנועת השתקה (אורן בן חקון)
שחקני הפועל פ"ת חוגגים (אורן בן חקון)שחקני הפועל פ"ת חוגגים (אורן בן חקון)

דקה 90+3, קטמון השוותה ל-1:1: השופט אוהד אסולין הורה על כדור עונשין מ-11 מטרים שלא היה לאחר נפילה של מיכאל ממן בתוך הרחבה, אבירם ברוכיאן הוותיק לקח את האחריות וכבש בפנדל. טעות גדולה של שופט המשחק. 

אבירם ברוכיאן כובש מהנקודה הלבנה (אורן בן חקון)אבירם ברוכיאן כובש מהנקודה הלבנה (אורן בן חקון)
שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)שחקני קטמון חוגגים (אורן בן חקון)
אבירם ברוכיאן חוגג שער (אורן בן חקון)אבירם ברוכיאן חוגג שער (אורן בן חקון)
אסור לפספס
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */