שתף קטע נבחר

נבן ספאחיה: "זאת האחריות שלי"

מאמן מכבי תל אביב לא ניסה לתרץ את ההפסד 89:78 הביתי למלאגה: "הם הענישו אותנו על כל טעות". על הערב המטורף של הספרדים מחוץ לקשת: "דיברנו על השלשות שלהם לפני המשחק, אבל ההכנה לא עזרה"

 

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה, לא ניסה לתרץ את ההפסד 89:78 למלאגה הערב (חמישי) בהיכל מנורה מבטחים, ולקח את כל האחריות על עצמו.

 

לטבלת היורוליג

 

"הם היו מפוקסים יותר וידעו בדיוק מה הם רוצים לעשות", אמר ספאחיה בסיום, "החמישייה הפותחת שלנו סיימה עם מינוס במדד. מלאגה קבוצה טובה שרשמה שלושה ניצחונות רצופים. הם הענישו אותנו על כל טעות. בסופו של דבר זאת האחריות שלי. הבעיה היום הייתה בריבאונד ההתקפה, הורדנו רק 16 כאלה. אנסה לבדוק למה לא הגבנו אחרי המשחק הגדול מול פנרבחצ'ה".

 

ספאחיה. לא ניסה לתרץ את ההפסד (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ספאחיה. לא ניסה לתרץ את ההפסד(צילום: ראובן שוורץ)

 

על הערב הגדול של הספרדים מחוץ לקשת (12 שלשות, 48 אחוז) אמר המאמן: "דיברנו על השלשות שלהם לפני המשחק, אבל ההכנה שלנו לא עזרה בכלל. זה קורה, יש לנו עוד עונה ארוכה עם הרבה משחקים. אנחנו צריכים להישאר חיוביים ולהציג קשיחות מנטלית".

 

"אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שברמות האלה אנחנו חייבים להיות קשוחים", הוסיף הקרואטי, "בינתיים יש לנו יותר ניצחונות מהפסדים. לא קל לפתור את כל הבעיות בעונה אחת, בטח שלא בחצי הראשון שלה, אבל אם מישהו היה אומר לנו שנהיה עם יותר ניצחונות מהפסדים בסיבוב הראשון - היינו לוקחים את זה. האם אני שמח? הייתי רוצה עוד כמה ניצחונות".

 

ג'קסון מתוסכל. מחצית שנייה איומה של הצהובים (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ג'קסון מתוסכל. מחצית שנייה איומה של הצהובים(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
נבן ספאחיה
צילום: עוז מועלם
מומלצים